Jentekveld på Montèr!

Nå har jeg akkurat kommet hjem fra jentekveld på Montèr..

Jeg var litt ambivalent til opplegget når jeg oppdaget i går, at det var i dag. HÆ? Hva i alle dager har jeg blanda meg bort i nå?? Jentekveld på MONTÈR??? Kan det komme noen dit da?

Åååååkei, etter en time på mølla (jeg er griseimponert over meg sjøl), tok jeg en kjapp tur innom dusjen og hjemmet før jeg dro ned. Fikk jo nesten sjokk når jeg kom forbi CC, – det var kjempe mye biler på parkeringsplassen til nettopp Montèr jo!! JØSS?? Fikk vite at det var 250 påmeldte jenter da! JØSS, jenter er ivrige? 🙂 I inngangen fikk alle en rose hver av dresskledde menn, og det er klart at det setter jo en deilig start på kvelden. Liereple ble servert, og så var det smaksprøver på skikkelig grovbrød fra Baker Hansen. (Nei, jeg får ikke noe for å drive reklame!! 🙂 ) Et jentekor stod på scenen og ønsket oss velkommen med hyggelig sang, og jammen møtte jeg ikke flere kjente også! – Jeg dro jo dit helt for meg selv, så det var hyggelig å se noen kjente fjes.

Det var masse folk!!! 🙂  En dame fra Jotun fortalte oss om vårens trender i farger og interiør, B-Young på CC viste oss et forrykende moteshow med klær som skal prydekroppene våre denne våren, og hårshowet fra Hårcompaniet var jo en aldri så liten høydare. Det var BARE BRUNETTER!!! 🙂 🙂 Knegg!! – Jeg er IN!!! 🙂 Det var også representanter fra Grethe Roede der. De delte ut blader og hadde en konkurranse. Man kunne vinne et gratis Grethe Roede kurs fortale damen meg og rakk meg blad og slippen man skulle fylle ut. (hehe) Så så hun på meg så sa hun; «Eller du kan gi det bort!» DET VAR HELT KLART DAGENS KOMMENTAR!!! – Jeg gikk ned minimum tolv kilo på sekundet!! 🙂 🙂 🙂 Lett og imponere, jeg?? JA!!
Vi fikk mer mat og kaker (spiste ikke – det er snart bikinisesong- og dessuten er det kake på jobben om dagen, mye!!), og jeg endte selvfølgelig opp med å kjøpe meg en haug fiberrike brød fra Baker Hansen til en billig penge. 100 kroner for 4 brød, må jo være et varp?? Særlig når de kan fryses??

På vei ut fikk vi en kose-pose for jenter som konfransieren sa. Han var forøvrig i sitt ess vil jeg tro? Med så mange jenter som tilhørere ble det selvfølgelig servert noen groviser og poengtert at sex er viktig for oss!! 🙂 Ja, da – vi lo! 🙂
Så til de som arrangerte; dette var faktisk veldig bra! Gode tilbud på kjøkken og masse ok info! Dere har vært flinke! Og utloddningen av masse fine premier var en fin avsluttning på kvelden! Nå skal jeg se i kose-posen min (Trodde det var stratos som hadde det jeg??) : Her er det mer info fra utstillerene, rabattkort hos B-Young (de hadde mye fint!), enda mer info og små bøker fra Grethe, prøver på noe ansiktsgreier ( jada, det var folk fra sminke og hårverden der også!), prøve på weetabix, glassklut, kulepenn, (det er det alltid i sånne poser?), nøkkelring, drops, (kan`ke spise??), flere prøver på kremer og hår-greier, lorèal og decleor er også representert ser jeg.. Og jammen; enda en kulepenn!! Nei, hvor jeg er heldig!!

Nå må jeg vist sove, for det sa Jeanette Roede i sitt foredrag at man måtte.. 🙂 Så; snart natta fra meg!!

3 comments

  1. Du får virkelig sagt det Veronica! Jeg er vitne til at du løp på mølla! hehe 😉 Hørtes ut som en toppers kveld! Og JA du kan spise dropsa, det fortjerner du 😀

Legg igjen en kommentar

