Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Nå sitter jeg og Cheila og drikker rosevin! Vår kjære barne-venninne, Miranda etterlyser en blogg, så jeg hiver meg over oppgaven!

Cheila har nå krølla håret i minst to timer. Jeg har laget middag til oss, så det ikke skal bli så inni granskauen bratt. Dog var det forsåvidt en karbo-fattig middag, så dette kan gå til helvette uansett. Skriveleifer blir det sikkert også.

Til dessert hadde vi en SMUTTI med bjørnebær, jævla mye steiner og en mengde sprit. Spriten var flybåren fra Bra-bra-brasil, og rett og slett polet. Du får ikke mere gøy en du kjøper på polet, sa en gammel kollega av meg bestandig..

Så, Miranda; her er bloggen kun til deg fra oss, lagt ut i det store cyber-space – til alles beskuelse! 🙂 Nå vet alle at vi tenker på deg, og skulle ønske du var her! 🙂

Jeg har også lovet Cheila at jeg skal blogge om Art Vitis invitasjoenen jeg har fått på mail. Men det gjør jeg ikke nå, det er hemmelig litt til, men jeg HÅPER indelig det er noe jeg får til! DET hadde vært sååå moro! Og det viser jo at bloggen min fører noen vei!

Slenger ut et bilde av den fantastiske venninna mi, som både var sulten (men nå mett) og tørst (enda ikke utørst) og vakker (som alltid!) Nå har hun også krøller i håret Jeg tror jammen hun er ferdig, for krølltanga er borte og skoene på vei på føttene.. Nei, dette skal nok bli en fin kveld. Og i morgen er det oppdaterings lunsj kl 13!! Vi ser dere da??

(Cheila gleder seg forøvrig utmåtes til å blogge om eks`en som kom med en riktig så overraskende telefonsamtale.. Ja, etter det var slutt!)

Over og ut fra rosèvinsjentene!
WE LOVE YOU!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

