Frokostseminar i Oslo-by`n og kjente fjes??!

I dag startet dagen med frokostseminar i Oslo-by`n!! Det var jo heeelt fantastisk! Hvis man skal sette finger`n på noe, må det være tidspunktet. Kl 0800 i Bygdø Allè.. Hallois.. det vil si 0653 toget det.. Puh. Jeg har jo (tidligere skrevet) at jeg er vel ikke et utprega A-menneske.. Men jeg karret meg opp, og var rimelig klar når kollegaen hentet meg, for frakt til togstasjonen. Tog er utrolig søvndyssende. Grunnet mye folk, havnet vi i setene bak hverandre, og bang!! – en registrering av konduktøren at vi faktisk er der, så zzzzzz.. helt inn til national teateret. Herremin, jeg sovna!! Glad jeg ikke pendler hver dag, hadde måtte stå opp to ganger før stempla inn på jobb, hver dag.

Når vi så kommer frem og starter turen over slottesparken, for å kurse mot kastanje allèen, er det stråååålende vær!! Jeg og Øvis er rett og slett drit gode på storby-turer!!! På dette tidspunktet har vi også oppdaget at det selvfølgelig ikke starter før 0830.. Så har tid til en kaffe og litt bilder! 🙂 FIIIINT!!

Jeg har sjekka ut blomstene på gresset ved slottet, foreviget Øvis som fotograf, tatt «oslo-sykkel-taxi» med Gunnar Sønsterbø (ja, krigsforkjemperen) og hilst på Dronning Maude.. Flotte dagen!! Bare se her!!!

Blomstersjekk i parken!!
På vei forbi slottet!
-"Hei, Maude!"
"Kom igjen`a, Gunnar!!!"
Øvis fotograferer!

Seminaret var veldig bra.. Vi fikk både frokost, kaffe og juice! Nyyydelig juice forøvrig. Det handlet om anbudsrunder, og hva som er strategisk i forhold til å tenke som anbudsgiver. Lover og regler. Riktig så interessant! Det avsluttet i alle fall bra! – og siden «de» venter på at noen forskrifter skal bli ferdige, blir det jammen et oppfølgingsseminar. Vi kommer! På vei hjem, blei det nok et «hadet» bilde ved slottet.. Skikkelig synd å ikke ha en halv fridag i dag.. Men tilbake på jobb omtrent til lunsj! Etter det har jeg hatt 2 vikartimer på sykkelen, og kundene var riktig så fornøyde! – Da er jeg fornøyd!! Prøve å legge seg tidlig igjen da..

På vei hjem, med enda mer kunnskap!

Klem fra meg!

Legg igjen en kommentar

