Verdens beste søster!!

Mange av mine lesere kjenner både meg og søster`n min. Og som dere har sett i det siste; vi har nok å stri med. 🙂 Men vi fikser det meste. Jenter fikser alt! Og dessuten, om det går skikkelig gærnt, har vi en storebror som helt klart kan ta seg av det meste. Egentlig er vi en jækla fin gjeng, jeg og søskna mine. Jeg er rett og slett glad i dem! ❤

Søster`n har nå vært inne på bloggen min og lest, og lagt igjen verdens beste kommentar til meg. Jeg synes hun har vært kjempeflink!!! Dette var en egenskap jeg ikke viste hun hadde, og jeg ble så stolt! Tross alt storesøster da!! 🙂 Ting er som det er, og det får man bare ta med seg. For første gang skal jeg blogge ut en kommentar jeg har fått på bloggen. for den var lang. Og veldig fin for meg og de betennte tårekanalene.. 🙂 Les!

Kjære kjære søsteren min!

Du er så vanvittig flink til å skrive….
Skulle noen ganger ønske det var meg som hadde de evnene. Skulle ønske det var jeg som var flink til å skrive blogg, rett og slett for å kunne uttrykke meg til verden og si det jeg føler og mener, slik at folk kunne skjønne at det faktisk ikke er så greit bestandig… SKulle ønske jeg kunne snakke sånn som bare du kan, uten å bli missforstått hele tiden, men i stede gjør jeg motsatt av hva du gjør, lukker meg litt inn imeg selv, klarer ikke å sette ord på hva jeg føler og mener, lukker verden bort og vil bare ikke noe….. Mange ganger har jeg angret på at jeg er sånn, tusen vis. og like mange tusen ganger har jeg ringt til deg og sagt hvor kjip verden er og du forstår meg. Du gir meg alle de rådene jeg gir andre i sånne situasjoner setter perspektiv på ting og forklarer meg ALT sånn at det roer seg litt i kålen!
Vet jo at du syntes dette er drit kjipt, og det gjør jo jeg også, jeg er ikke flink til å si det akkurat nå og sier heller at jeg ikke kan akkurat nå eller det passer dårlig, men saken er faktisk det at jeg hater å være på det sykehuset, ganske sykt når jeg jobber der selv. Akkurat nå takler jeg ikke noe føler jeg, setter ikke ord på noe fornuftig, har ikke lyst til å gå på jobb, ganske utrolig til meg å være, og er ikke i form. Men lover at du skal få fri neste gang. Da er det min tur igjen. Har ikke vært flink de to siste gangene jeg. Skjønner nå når jeg leser her at jeg ikke er god på å altid stille opp for deg sånn du ALLTID gjør for meg. Men det ga med jo en oppvekker også. Jeg tar meg sammen!
Er ikke flink til å fortelle deg hvor utrolig flink jeg syntes du er, hvor vannvittig god du er til alt du gjør og hvor gjennomført glad i deg jeg egentlig er….men det skal jeg bli mye bedre på. Kan ikke love deg at jeg sier det i rene ord, og ikke skriver jeg det i noen blogg for jeg er ikke god på å utrykke ting til omverdenen desverre. Men jeg håper jeg kan klare det uansett av handling til deg.
Fortalte en dag min kjære om brevet til deg om jeg plutselig skulle bli borte, og han syntes nok jeg er litt rar men det er min måte å si ting på og er nok litt glad for at jeg kan klare noe på papir eller i tekst siden jeg ikke er god sånn ellers…
Er så utrolig glad jeg har to så flotte søsken som jeg har, og skulle ønske jeg kunne klare å rope det ut til hele verden, men så sterk semme har jeg ikke. så jeg sier deg det nå: Ville aldri ha byttet deg ut om jeg hadde fått hva som helst. Det er ingen som er bedre enn deg og jeg setter utrolig pris på at du er tante Sofie inni mellom….

Tusen takk for at du er så vannvittig god til å sette ord på hva jeg ikke klarer å sette ord på og tusen takk for at jeg sitter å griner på jobb i vestre ViIken sykehus:) , tusen takk for at du setter livet i perspektiv og tusen takk for at du er akkurat den du er.
Tvil aldri på at du er den beste av alle uansett om livet går litt på tverke. Og tvil ALDRI aldri aldri på at jeg er vannvittig glad i deg!

Klem Søster.

Litt utydelig bilde, for det er det vi er om dagen..

Hulk!! Love you long time!!

4 comments

  1. Et virkelig stort hulk fra meg også… snufs!!! Ikke noe lesing for betente kanaler ihvertfall!!!!!!!!!!
    Hun er jo bare den beste, ingen tvil om det!!!!

  2. Aldri så galt at det ikke er godt for noe, er egentlig et kjipt uttrykk, men like fullt har det sin misjon. Jeg vet at dere hadde et godt forhold fra før av, men det må jo føles fantastisk bra å få det sånn i brevs form! Synes dere er sterke jenter som deler det med verden også, så hun er nok ikke så innesluttet som hun tror, søstra di! Jeg sitter bare her og blir glad av dere! 🙂

  3. Hei

    Dette var bra – leser ikke romaner eller Se og Hør – men blir virkelig tatt med i det du skriver – blir «avhengig» – må lese neste blogg – oppdatering ! Keep going on !
    PS – min drøm er å kunne levere en 5-10 binds «fakta-roman» fra 60 tallet evt inn i 70`s.

  4. Griiiin og HYL herfra.. så herlig! Taklet dette dårlig dagen derpå *henter cleenexen* Dere er unike jenter!

Legg igjen en kommentar

