NÅ ER DET STILLE I FJØSET!!

Jeg har vært på kamp, og JAAAAAAA!!

Det var så moro.. !! Øverst på tribunen satt jentene og kooste seg med pledd for å holde varmen, (og formen fin nesten uke 🙂 )-Men jeg venter i spenning på hva min gode venn Cheila har å si (skrive om saken), så i dag får du ikke høre det fra meg..

Gi dama en times tid, så tenker jeg vi har det i syber space!! 🙂 I mellomtiden skal jeg se «Knerten og Lillebror!» på dvd.

Gleder meg Cheila! HER kan du gå rett inn på bloggen hennes!!

🙂 Sunde; NÅ ER DET STILLE I FJØØØØØØØSET!!! BOFF!!!

Legg igjen en kommentar

