Er det denne du etterlyser???

Jeg har rydda i smykker, av alle ting!!

Jenter har masse bling og jeg er intet unntak! 🙂 Men nå var det på tide å rydde litt, for der var alt ei tugge! 🙂

Så her var utgangspunktet:

Midt oppi alt dette får jeg melding fra Fru Lystig, «Earth Hour – så slukker vi lyset!» Så da måtte jeg slukke lyset da.. Rydda ferdig i mørket, mens nabon blinka med lommelykta! 🙂 Det blei riktig så bra! 🙂

Men opp i all ryddinga ( da ikke i smykkene) fant jeg denne:

Så, Krille; er det denna du savner??? 🙂

2 comments

Legg igjen en kommentar

