You didt it your way!!

Fantastisk!!

Så akkurat siste del av Norske Talenter eller hva det heter det x-e programmet.

For det første er jeg stor fan av Alex Rosèn, og jeg synes faktisk Mia gjorde et godt slag for sag-spilling og Amazing Grace!! Jeg er jo så skjør at da må jeg le og grine på en gang. 🙂 Og Thomas; JEG SYNES DET VAR PÅ SIN PLASS!! :/(Sinna-fjes til deg!!)

LITT RESPEKT kan vi vise for 88 år gamle menn som er tøffe nok til å stille opp, selv nesten uten hørsel.. SÅNN!!! 🙂

Nå glad igjen!! 🙂 🙂

Legg igjen en kommentar

