VISSVASS på høyt nivå.

Jeg har kikka litt på bloggen min.. Der er det innmari mye rare greier.. Sider som omtrent ikke oppdateres lengre og diverse greier. Gjestebloggen er ikke akkurat i livet, heller ikke sidene om nye ting. – Dog; listen lever, og det skal bli Galdhøpiggen i år. Jeg har satt Stemmeløse-venninne på google-og-finn-ut-av-ting-saken. Historien har jeg ikke sett på på hundre år, og jeg husker ikke en gang om den ble ferdig. DET er forsåvidt et prosjekt! Er den ferdig? Jeg lovte jo å blogge den ut. Jeg har også lovet å blogge ut «Nyttårstalen» fra min nabo-venninne. Den var veldig bra, så det bør jeg faktisk gjøre forholdsvis kjapt. Ser det som en mulighet i kveld.

Jeg har også en side (fane) som heter Nødvendig presentasjon. Ehhh.. Den er vel kanskje heller ikke så bra?? Jeg burde sikkert gjøre noe med den. Husker ikke lengre om siden med Bøker og Musikk er der.. Skjønner`u?? Jeg følger ikke helt opp?? Jeg tror at dere (100) som er innom bloggen min leser, så ser dere bare på det første som ligger der. Greit. Jeg tar hintet.. Nei, forresten; det gjør jeg ikke, jeg lar dem bare være der. For sporadisk oppdatering.. 🙂

I kveld har jeg bestemt meg for å ha Hjemme-alene kveld. Det er toppen. Jeg har gjort klart, i den grad det er mulig, for quiz-kveld med den gale, fantastiske vennegjengen min i morgen kveld. Og da er det klart for å blogge litt. Jeg har, for en gangsskyld, ikke på meg daffedressen, og jeg har fyr i ovnen. Jeg har det sånn passe ryddig, og jeg har løpet klart for i morgen, på dagen da… Jeg gleder meg til i morgen kveld!!! Å herlige venner!! Dere er TOPPEN for meg! Toppen av hva?? Hehhehee.. Nei det er vel hemmelig.. Vegas osv.. 🙂

Så.. Klokken er rett over halv ti, og jeg har drøssevis av tid til å få utført ting på. Men er butikken stengt?? Ja, det er den. Dessuten, på rosè vin- kjører man ikke..  Akkurat nå skriver jeg, bare for å skrive..

Blogging er jo innmari rart? Åffår liksom?? Det er noe jeg overhodet ikke egentlig skjønner, men ok. Her er jeg nå da. Akkurat nå er det skikkelig rart å tenke på at noen faktisk kommer til å lese dette, dersom jeg trykker «publiser innlegg». Hmm.. Snodig. Kanskje faktisk borti hundre stk?? Skikkelig mornings faktisk.
Hiver meg baklengs og gir meg over. JP Chenet rosè..?? Genialt! -Prøv det!!

Og; Gratulere til Thea som er tre år i dag! Se Lines familie og herlige unger-bloggen på siden min..

Venter nå i spenning på Cheilas første innlegg etter ferie, og veldig spent på hvordan det skal dras i gang med min andre venninnes nye blogg!! Den er ikke helt oppe enda, men kommer nok plutselig!! 🙂

Til Lille Blomst, Hege, Marielle, Bibbi, Anitha, Kim-Andrè, Wenche-l, Lene og Kate (som jeg vet kommer til å lese); snakker om vissvass eller??? 🙂

9 comments

  1. Tuuuusen takk for HYGI hilsen VERO 😉
    Hilser fra en sovende 3 åring som ba gjestene sine pent om å gå klokken kvart over seks!

  2. Vi snakker vissvass på høyt nivå og jeg digg digg digger det!!!
    Noen ganger er det en lettelse å kunne lese andres vissvass i viten om at en selv ikke blir sprø av sine egne vissvasserier!!!

    keep up the good work

  3. Er faktisk ikke vissvass på HØYT nivå engang, men jeg digg-digg-digger det også! 🙂 Hodet ditt er en liten gjenspeiling av mitt eget, og det får meg til å forstå at jeg ikke er sinnsyk, og at om jeg er sinnsyk er jeg iallefall ikke den eneste…

  4. Vissvass og sladder, det er det som «selger» best :o) Koser meg med bloggen din selv om det er vissvass og rør… en dag tull, en annen dag «livets harde realitet»… Kos dere i kveld, kanskje vi treffes på Z i løpet av natta…

Legg igjen en kommentar

