DGG: Tirsdag

Så var den tirsdagen over…

DGG: I dag har jeg sendt pakkesang til venninne i krigen! Håper du liker den når den kommer frem til deg!

Ellers har dagen bestått av masse jobb, og en times trening. Når det gjelder trening, har jeg funnet ut at det er på tide å investere i en ny Ipod. Den gamle er rett og slett brukt opp. Lyden er skikkelig dårlig og det er nok på tide å avansere til en med radio. Må rett og slett ha det når mølla og skogen skal forseres. Vet også  det kan bli kjekt å ha om litt over hundre dager. – på stranda. Åååå som jeg gleder meg!

Det er så godt å ha noe å se frem til! 🙂

Nå er det sofa og daffedress for resten av penga for min del! I morgen er det tur med venninne fra lenge siden, og gjøre en innsats i heimen. – håper jeg..

Har du gjort en god gjerning i dag??

Legg igjen en kommentar

