Dass, fisk og DGG!

Laaangt inni lørdagen og helgen går jo bare så altfor fort! (Jævla klisje forøvrig…)

I går fikk jeg til slutt kvelden til å gå med litt vin og gode samtaler med en god venn, og i dag har jeg handlet litt som skal sendes til venninne i krigen. Men hvor pokker finner jeg pulverpadder?? Har nå sjekka to butikker. Men når jeg tenker meg om var de begge sånne grønne kiwi butikker. Er det sånn at de ikke har padder? Hvor har`em det da???

Jeg har vært innom jobben til søstra mi med en gave til henne, og jeg har liksom fått gjort helgens gode gjerninger snart. Får jeg bare brent musikk til krigen også nå så har jeg jammen grunn til å sette kryss i taket!! 🙂

Etter det har sittet hos min far i 2.5 timer. Det er sånn passe. Formen hans er bedre nå enn for to uker siden, men … Det positive i dag var at han gikk på vekta. – på faenskap, som han sa sjøl, og vi ble positivt overrasket. Fordi han er godt over 70 kilo. Det trodde han ikke sjøl. Så det var bra!! Det er vel viktig å se det som er bra?

Nå har jeg kommet hjem, rensket opp i dassen til katta og spist fisk. Det er vel ikke lenge før hu rensker opp i dassen min, og spiser fisken sjøl. 🙂 Jeg har tenkt å se om jeg får gjort litt, så håper jeg egentlig på kino i kveld. Vi får se om frk. Stemmeløs er i form:).
I morgen satser jeg på lunsj med PR og andre som måtte dukke opp, kanskje en tur på apostlenes hester, før jeg skal kle godt på meg og synge årets første Gamle Gress for full hals!! Det skal bli fint. Seriestart på Marienlyst mot Kongsvinger. Jadda, vi fikser det! Snille kusina mi som tar meg med!

I tillegg i dag har jeg hatt en laaaaang samtale med gymnastikk-venninne-mor, og det var veldig hyggelig. Jeg er imponert over at mobilen ikke tok fyr. Skravla og skravla, og fikk tømt hodet litt der. Og så fikk jeg litt skryt. Jeg sier takk, og neste gang skal vi jammen snakke litt om hennes ve og vel!

Det er vår, hele to uker før jeg bestilte, så jeg er godt i rute med å holde ut til det er deilig og bart i skogen. Snør det mer nå, kan det nok hende jeg får depresjoner 🙂  Nei da, jeg gjør jo ikke det. Dersom du noen gang har hatt skikkelig depresjon, så er det vel ikke akkurat det man kan sammenligne med et uønsket snøfall??

I det siste har jeg truffet noen negative mennesker, og det er så trist! Folk som bare ser dritt og møkk, og da blir jeg så skuffa!! Hvorfor er det sånn at de ikke skjønner det?? Hallo?? Sier du bare dritt, får du bare dritt!! Kan dere ikke skjønne at livet blir så mye bedre om du tar tak i det positive?? Jeg skal jammen skrive liste: DGG, Dagens Gode Gjerning. For jeg er faktisk skikkelig heldig!!! 🙂 🙂

Sånn; nå skal jeg ta tak i resten av dagen min!! Hadet, og god helg!!

2 comments

  1. hei igjen min venn!! det er skikkelig kos og snakke med deg igjen.. vi er gode på og hente opp tonen..du vet vi lever jo på «litt» forskjellige plan akkurat nå.. men det gjør ingenting.. og det er det som er så godt med venner… for plutselig så var man der igjen.. ta med deg det jeg sa i tlf.. det mente jeg virkelig.. fordi du er deg rett og slett;) ha en fortsatt god helg.. kanskje vi ses om 1 uke.. hvis det passer.. tenker på deg og dine.. klem ogt hugs;)

Legg igjen en kommentar

