Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Ulike sokker!

Det går i hundre.. Men i dag!! – kun vanlig dag på jobben, ingen møter, ingen avtaler, ingen ting, bare meg og radioen i øra. Da får man helt klart gjort mye mer enn med en million avbrytelser og uventa ting. Ok, jeg måtte en snart tur på El-kjøp for å fikse noen tråløse talltastaturer, men tok det som en tur.

Har vært å gymma meg en time på Akro, og hjem og rett i dusjen. På med reint og tørt gymmtøy, type ledig, og skal nå bare være hjemme. I det siste har det blitt lite hjemme. Den ene etter den andre sier jeg bare må komme. Jeg blir invitert på middag og overnatting for å slippe å være for meg selv, i dette kaoset vi er igjennom om dagen.  Jeg takker og bukker!! Men jeg kan jo ikke bare være borte? Pusen må ha litt selskap også. 🙂 Nå er vi oppe i en time sammen i dag, så dette lover godt! (Nei, da «mamma», hun blir ikke neglisjert. Vi opprettholder kose-mat på lørdager og alt i orden:) )

Dillemaet nå er om jeg tør reise til England for å være fadder. Det er litt «riski» føler jeg, men det bør kanskje gå? Søster`n sier jeg kan dra, så da har vel sjefen talt tenker jeg? 🙂 Hun skal jo være hjemme og passe på, så alle er i de tryggeste hender. For dere som lurer på hvordan det går, så er det ikke helt stas om dagen, særlig når man ikke vil være på sykehuset over natta. Pga innmari dårlige madrasser… Da hjelper det lite hva barn, sykepleiere og leger sier, man må bare kjøre denne noen hjem til landet igjen. Du snakker om!!

I natt reiser Cheila og Miranda til Karibien, og jeg trenger vel ikke si jeg er sjalu?? Ikke for det, sånn som det er nå kunne jeg nok ikke vært borte i to uker, men jeg kommer til å tenke på dere, jenter! Husk å oppfør dere som jeg ville gjort! 🙂 Bøff med dere noen skjeer og del med flere! 🙂 Og GOD TUR!!! Gonna miss u!!

Men men.. Nå har jeg noen timer hjemme. Det er deilig. Jeg skal rydde litt, se om jeg finner igjen «hjemmet» mitt under alle tingene som er overalt, og jobbe litt.. Jeg har spist  (!), og fyrer i ovnen, og lurer på hvem som kan ta seg av ipod`en min? Jeg trenger seriøst ny musikk, eller ett vennskap med itunes. Det siste kan jeg nok gi en lang marsj i.. 🙂 Så nå er prosjekt; få gitt den til noen som kan fylle den. Jeg orker ikke sjøl! Merker også at jeg er fryktelig lite på mølla sånn som det er nå! Jeg kommer meg ikke oppå der med den musikken i øra. Hørt på i 3 år eller noe, det er litt i drøyeste laget? 🙂

Ellers i livet er det meste som vanlig. Nå blei jeg nesten litt usikker på hva «ellers i livet» er for noe, men jeg er fornøyd. Smiler fra øre til øre  når jeg kan, og får det til. Ekte, som vanlig 😉

Status for dagen: Livet går videre selv om du har på deg ulike sokker:)

I morgen er det forhåpentligvis mer fra Z!! 🙂

Ha en strååålende ettermiddag alle :)!!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

