Det nærmer seg bursdag!

Bloggen min er snart ett år!! Jøss som tiden flyr! Og hjelpes meg så mye jeg har skrevet??

Jeg har nå ingen planer om å slutte. Jeg storkoser meg faktisk med å blogge. Jeg har lært masse, fått masse tilbakemeldinger og gleder meg over alle de bloggene jeg følger.
Det er blitt en hverdagslig ting.. Nesten. Jeg har blogget masse! Og jeg lurer på om jeg når 40.000 klikk før dagen. Det er den 12. mars. Jeg skal skrive rimelig mye og tett og interessant for å klare det.

Pr. i dag er det temaer som Besseggen, Daffedress og Tangerudbakken,og hva som skjer på Z,  som rager høyest. Jeg har også mange treff når jeg skriver veldig personlig. Det er utrolig hva folk søker på, – og havner på bloggen min!?  Pr i dag har jeg rett rundt hundre stykker om dagen som er innom å kikker. Noen er kanskje også dobbel-klikk fra flere på en dag, men uansett, for meg er det mange. Jævla mange.

Jeg får høre fra både unge og eldre at de leser. Nevøen min lurer på hvorfor jeg ikke har skrevet om han, og mange tipser meg om emner jeg bør begi meg innpå. Kommentarer fra tilfeldige bekjentskaper, gjør stadig oftere at jeg svarer med spørsmålet; «Jasså, har du lest bloggen min??!» 🙂

Blogging er også blitt et samtale emne for meg og min gode venninne, Cheila, og her kan du lese hennes blogg: CHEILAS ELLEVILLE VERDEN. Det blir stadig sagt i våre samtaler som er: DET er ett blogg tema!

Jeg har hatt gjesteblogg, hjemme hos reportasjer, og andre finurligheter fra livet. Jeg har skrevet om mye, men langt i fra alt. Hodet mitt er for fullt av ting og tanker til at jeg kan gi meg, og jeg må bare skrive.
Den store drømmen er å skrive en bok. Men jeg er for ustrukturert til å skrive om ett emne. En sjanger eller en historie. Da må det bli min historie. Og den er så kompleks, og jeg er for pysete til å utlevere meg hundre prosent.

Noen dager kan jeg skrive flere innlegg ( i dag 5!!) og jeg må lagre dem for utgivelse senere. Jeg bør prøve å ikke pøse ut  alt på en gang. Jeg lurer på om jeg klarer å skrive om følelser rundt døden en dag. Jeg lurer på om jeg klarer å skrive om forelskelse en gang, og jeg lurer på om jeg noen gang klarer å skrive anonymt nok til at de det gjelder, ikke skal føle seg truffet når jeg blir sint eller skuffet. Jeg har helt klart ett behov for å få ut sånne ting også, men pr. i dag tar jeg alle sånne ting med gode venner og familie. Til dels i alle fall. Jeg begynner å bli god på å pakke inn!! 🙂

Jeg er blitt litt mer offentlig. Mange vet hva som skjer i livet mitt, nettopp fordi jeg blogger. Ikke for det; av hele Norges befolkning er jeg takk og pris, skikkelig anonym. Jeg hadde ikke fiksa å være kjendis. Det hadde blitt gravd i fortid, og herremin, – hva  hadde ikke folk funnet ut da? Jeg har jammen ikke bare vært guds beste barn. Har aldri vært i fengsel, eller gjort noe som burde ha putta meg der, men du store: jeg har hatt mange duste-opptredner…!!

Så den 12. mars er det tid for regnskap: Hvor mange klikk? Hvor mange innlegg, hvor mange ditt og datt.. Hvor mange er egentlig ikke så farlig, men jeg kommer til å skrive om det. Og jeg skal ha en fin bursdag, med bloggen min.. Det er jo tross alt en fredda!! 🙂 🙂  Takk til alle lesere!!

4 comments

  1. Nå ble jeg glad. Da har jeg fremdeles mye bra, seriøs, og lattemild lesing foran meg. Stå på:-)

Legg igjen en kommentar

