Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Mandagstanker: HÅLLIGÅNG!!

Puh.. Jeg befinner meg plutselig i et mellom-år. Skulle forsåvidt ønsket at jeg viste det 1.januar. Det er plutselig blitt romjul igjen!?? HÆ? Det positive er jo at jeg slipper varetelling, nok en gang. Takk for det! Det andre positive er at jeg får nok en ny start på året! Jeg er nemlig litt usikker på om jeg gjorde det helt riktig i første forsøk????

Det er rart det der? Man går liksom på med høye kneløft, og ender i knestående på snøføret.. Jasså du? Leter febrilsk etter nye blanke ark og fargestifter. Fettstifter kanskje? Mulig det er ett godt forslag å prøve det… Tar det opp til vurdering, her jeg sitter med en kanon brekt negl.

Får man tak i stjerneskudd til nyttårsaften tro? Og hva skal man ha på seg? Pønte seg med nyttårs satsen har jeg lest. Regner med vi skal ta sats.. 🙂 Telle ned til klokka «midnatt», spise og drikke bobler. MÅ man drikke aquavitt på nyttårsaften forresten? Er det andre ting man må?? (Note to self: fryktelig farlig spørsmål.)

Gleder meg til å være sammen med det villeste gjengen jeg noen gang har vært sammen med igjen! Folkens; dere er vel helt fantastiske! Vi sees i helt nye omgivelser, -snart godt nyttår folkens..!

Comments on: "Snart godt nyttår! – alternativ romjul i gang!" (1)

  1. Fantastisk kan du værra sjæl!!!! :O)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

