Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

For en stappfull dag! 🙂 Jøsses; startet med hjemmekontor med en kollega.. HAHAHA…!!! Det hørtes jo rett og slett «Mornings» ut.. Men ja. «Hjemmekontor» i dag innebar; oppgradering av router, sending og svaring av mail, kjapp tur på butikken i daffedress, kaffedrikking, en god del telefoner, og sang. Øvelse og tre hundre runder av «Hvem kan segla for utan vind?» Viste du at det heter «årOR» og «tårAR»?? Det er jaggu ikke så lett å holde tunga i rette munn!
Alt dette etterfulgt av en veldig hyggelig jobblunsj, før kontortid mot slutten av dagen.

På vei hjem stakk jeg innom butikken. Jeg la merke til 4 gutter som stod å hang rett utenfor i det jeg parkerer. De er type; akkurat 18, stæsha fra topp til tå og iiiiinnmari kule. Sægge bukser og hår som står så rett opp at MTV-Russland umulig kan ha trøbbel med linjene inn. Det er litt merkelig å se en sveis som står så sinnsykt rett opp over hele huet, men akkurat i tinningen så ligger det helt FLATT inn mot øyenbryna??? Jeg skjønte ikke den. Det ser jo ut som det er antenne-feil på sidelinjen? Men de er unektelig kuuuule og proppfulle av testosteron. Shit-fulle faktisk.

De går inn rett etter meg, og blir stående lenge ved flaskene mens de liksom hvisker litt sammen og ser seg rundt. Det komiske da er å se at de prøve å se seg rundt på en VOKSEN og HELT NATURLIG måte. «Detta er da helt normal, hva glor du på»-blikket. Jeg flirer inni meg, mens jeg hører: «hvor mye penger har`u`a?»

Etter jeg har henta to bananer, is, yoghurt, brød og nutrilett barer så jeg holder ut morgendagens gymnastikk, møter jeg GUTTA i kassa. De er foran meg i køen. I vogna har de noe sånt som 7 sickspack med øl. Aass pils. Selvfølgelig Aass pils, det er vel det gutta «drekker» da.. Han med en dullion antenner på toppen sier til han med de litt lute skuldrene og capsen «åssen kjøpte du`a?» -«Den blå» er svaret. Han med antennene sier «Hæ??» -hvorpå Lut-skuldra typen pakker ut fra to plastposer inni hverandre en smirnoff flaske. Midt i butikken. Det ser ut som han prøver å få det til å være verdens mest naturlige ting, å dra frem en Smirre North midt på Rimi. Om det er for å dra oppmerksomheten bort fra det faktisk forestående øl kjøpet, eller få alle andre til å tenke at de er «gamle» nok, vites ikke. Sæggebuksa betaler først for to sickspack, så er det Gutt med-øyenbryn-som- møtes-litt-høyt-mitt-i-panna sin tur til å betale sine to. Antenne-gutten betaler til slutt for tre sick pack Aass pils. Hehe.. Jeg ser han er litt små rød i pæra mens han nok svetter litt i nakken og sier «Dø, jeg må betale litt med kort og litt med kontanter jeg..» – Kassagutten fikser opp og han får to poser. Jeg må små flire der jeg står og beundrer skuet. Herrmin så artig de skal få det i kveld. Sæggebuksa sier til Antenne-gutten, «Kanke du åpne den posen`a, du som ikke har votter!» -HÆHÆÆ.. jeg må flire. Her har`em brukt to timer på bader HVER seg, men på med votter på butikken, frem med North flaska og kronerulling for øl, for: «Jeg skal da faen meg kjenne at jeg har drekki og!».. Ler meg i hjel. 🙂

Kassamannen spør aldri om de er gamle nok, men de er antagelig det. Jeg tipper at yngstemann er Antenne-gutten, og at han blir 18 til uka.. Det var noe sånt jeg hørte når de stod utenfor butikken. «Dø, skal du feire til bursda`n din til neste helg ellah??» Svar; «Ja, den er jo lissom ikke før tell uka da..» Tipper glatt det var 18 års dagen…

Suverent!! 🙂 De har hele liiiivet foran seg og skal faktisk prøve og feile i flere runder til. Men akkurat den følelsen, å gå fra butikken med tre poser øl og en pose med smirre, – på vei til fest? Jeg husker følelsen og synes sjøl også det var verdens mest naturlige ting å bruke 4 minutter på å fløtte meg fra min posisjon mitt i veien.. ! 🙂 Herlig!!

Kjente jeg blei litt glad, på deres vegne. Eneste tanken jeg får er – håper endelig de passer på hverandre når det er natta og mørkt..

God helg folkens; jeg signer av for nå.. I daffedressen! 🙂

Comments on: "Testo-gutta på butikken!" (1)

  1. Skrivekløe er greit å ha – hvor får man kjøpt sånn hen ? Gleder meg til å treffe deg imorgen på storfesten !

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

