«Skal jeg sitter her alene i hele evigheten?!»

I dag har det store rushet til Geilo startet. Jeg føler at alle jeg kjenner har reist fra meg og jeg lurer på om jeg skal sitter her alene i hele evigheten da??? 🙂

Det er Spark VM på Geilo. Selv om jeg er mer enn invitert, kunne jeg ikke være med denne gangen – heller. Det samme skjedde jaggu meg i fjor. Nike Convention kom i veien, og trening bør for mitt vedkommende gå foran sparker så tidlig i januar. Det skjer hvert år. Dog er jeg skikkelig usikker på om noen av «familien» min der oppe kommer til å se noen sparker i det hele tatt. De har i alle fall ikke tatt med seg noen. Dagen startet med at «far» eller «onkel» sendte meg melding med bilde av meg sjøl hvor jeg prøver å smake på aquavitten på julebordet i desember. Om det ble sendt fordi jeg IKKE får vært med eller om det er fordi han tenker på meg om morran, eller jeg er savnet, står fremdeles som et ubesvart spørsmål.
Men jeg får holde meg her da… Det er ikke lenge før venninna-i-krigen kommer hjem på ferie, og da blir det koselig. DA skal jeg være med på alternativ julaften og masse moro i to uker til ende! Det skal bli sååå stas! Flott å ha noe å glede seg til!
Nike Convention er kort foralt en samling av gærne treningsinstruktører og andre gymnastikkfantaster i Domus Atletica i Oslo. Det er satt opp forskjellige gym-timer hele dagen lang og vi skal svette fra a-å. Så det blir min lørdag. -Svi av kalorier. Kan kanskje ikke klage på det heller. Satser på at pulsklokka viser minus MINST 2500 kalorier lørdag kveld. Da bærer det rett p 40 års lag. Jeg tipper at det tar et glass hvitvin før jeg seiler på lyse rosa skyer. Bare så synd at de skyene er mørke grå på søndag.   Jeg får trøste meg med at for Geilo-gjengen er det fare for at skyene er mørke grå fredag, lørdag OG søndag + halve mandag.. 🙂

Ja, da; jeg prøver bare å ikke være sjalu.. 🙂 🙂

Men til uka!!! – da får nabo igjen 🙂 HURRAAAAAAAA!!!

God onsdag folkens!! Som faktisk heter torsdag ja. Sånn kan det gått!!

One comment

  1. Døøøhh…det bildet var riktignok av deg…men med en Aass Uten i hånden….og uttrykket i ansiktet ditt var u-b-e-t-a-l-e-l-i-g!!!! 😀 Når DET er sagt, kan jeg forøvrig bekrefte at vi i det minste SNAKKET om en spark i helgen…men at vi trolig ikke så noen…(jo, forresten…fikk med meg(!!) starten på løpet(??)..tror jeg)
    Dessuten; vær glad for at vi SNAKKET med deg….»noen andre som ikke kunne/ville være med fikk SANG på svarer’n sin i stedet…

    😉

    (burp…!!)

Legg igjen en kommentar

