JEG TOK FEIL!!

… og jeg MÅ si en ting til!!!

Det er ikke bare tidliger nevte «Marielle» som har lest alle blogginnleggene jeg  har skrevet! Det er i alle fall to til! Som har lest ALLE!!! Jøss!! Jeg var jo sååå skrå sikker på at det bare var meg…??!!!

Jeg takker og bukker og er seriøst imponert over at dere til og med ORKER å lese det to ganger når jeg ikke en gang skriver sammenhengende! KULT!!!

*Jeg er V-kjendis*

Og skal nå gjøre en innsats for å få flere gjesteblogg-innlegg! 🙂 Alle er velkommne! Mail meg på veroincasamuelsen365@hotmail.com hvis du har lyst !! Hvem som helst-hva som helst!! Bare gi beskjed om du vil være anonym eller ikke. Det er allerede over 20 som har lest innlegget som kom tidligere i dag.. Ikke en million akkurat, men det BLIR lest!! 🙂 Jeg registerer i disse dager at det er over 700 i uka sånn i snitt som er inne og ser på skribleriene mine, og dine?? Kult ikke sant? (jada, og jeg har HÅPLØS mailadresse, klipp og lim!)

2 comments

  1. Hælla 😀
    Selvom jeg ikke alltid kommenterer det du skriver…
    så leser jeg de, via Brief.
    Håper din avslutning på uka blir akkurat så fin og bra som du gjør den til..
    ja for det er opp til deg å gjøre noe ut av den, men du kan jo få litt hint og lese/se om det er noe som appelerer nettopp til DEG !
    Ønsker deg en fin torsdag kveld videre, du skal vel se Tangerudbakken i kveld 🙂

  2. Tangerudbakken er «fortært» til min stooore glede 🙂 Og helgen håper jeg ender bedre enn forrige helg.. HEHE:) Takk for at du leser! Er nå trofast innom din ukentlig også! Du ligger på «disse leser jeg» rekka mi! 🙂 God helg til deg og!

Legg igjen en kommentar

