DAFFEDRESS! -JAAA!!

Jeg er jo litt treig i avtrekker`n, så jeg hørte faktisk ikke om «daffedressen» før vi kunne skrive 30.12.09. (Husker det kun fordi det var bursdagen til tanta mi.
Datter`n hennes, ja godt folk; det blir da kusinen min, hadde fått en av mannen sin, og jeg ble umiddelbart sjalu!

Jeg kan jo ikke si noe annet enn at det er et PERFEKT DAFFE-plagg! 🙂 Den er sid, vid, romslig og bare deeeeeeeilig å ha på!! Har i ettertid forstått det sånn at dette er plagget ungdommen (les; russen osv) bruker i det daglige. På skolen og her og der.. Jeg er kanskje ikke heeeelt klart for å gå på jobb i Daffedressen min, men så fort jeg kommer inn døra hjemme? JEPP! Alle med respekt for seg sjøl; stikk å kjøp! 🙂 Toppers! De ligger fra 1000,- og oppover, handler vist litt om farge og sammesettning osv. Jeg betalte 800,- fordi jeg får prosenter gjennom en jobb jeg har, – ergo; GENIALT!! 🙂

JEG ER SÅ GLAD, SÅ GLAD, SÅ GLAAAAAAAAD! – Har fått meg ny «bestevenn» i dag!!!

Kom hjem fra trimmen i dag, slang meg i dusjen og  hoppa rett i daffe`n. Kommer til å flytte inn i den kjenner jeg. Det er kanskje ikke det mest sexye plagget på planeten, men duuuu så deilig!! Nå trenger jeg bare en hyttetur med tilhørende peiskos, vin og friiiiii!! Pakker daffedressen og drar tvert 🙂

G-sport har vist, og min er kjøpt på Joggen i Drammen. – Dagens reklame, folkens!

3 comments

Legg igjen en kommentar

