Gjesteblogg?? (…zzzzzzz…)

Fantastiske dagen! Det er en påstand..

Jeg er så trøtt i dag at jeg rett og slett har sett i kryss hele dagen. Jeg har krampe i øynene. Det svir faktisk i hjernen, og jeg har slitt med å være holde blodomløpet oppe i hele dag. Det er rart hvordan man begynner å fryse når man er trøtt? Jeg lurer på hvorfor det? I dag har jeg sitti oppå varmeovnen.. Til slutt innså jeg at jeg hadde skrudd den av i steden for på.

Jeg er sinnsykt fysen og samtidig mett. Kroppsfunksjonene har sklidd ut litt kan man si. Det passer meg ikke med (….zzzzzzz…) den gode tv kvelden i dag. Jeg kommer antagelig til å slite meg igjennom de svenske pyntedokkene som akkurat har lært seg å lage kaffe og Cougar town etterpå. Sannsynligheten for at jeg sovner er langt over femti prosent. Skulle så inderlig ønske at de skulle på skjermen i morgen i steden. Dessuten har jeg sett på tv at de skrev frossen med to s`er. Har ikke noen sagt til meg at det bare er èn?? ! (…….zzzzzzzz) Samma det. Det ultimate; kom hjem fra trening, lagde mat, mens jeg fremdeles klarte å stå.. Så skulle hovedsikringen gå. (…zzzzzzz…….) Takk og lov fikk jeg bytta. Uten å sovne inni sikringsskapet i gangen.

Jeg sovner for hver settning jeg skriver så jeg må bare gi meg.

Har forresten tenkt litt på om jeg skulle invitert til gjesteblogger?? Hva om jeg rett og slett gjør om en side eller fane til gjesteblogg? Er det noe dere kunne tenke dere? Jeg har tenkt at da får jeg rett og slett en mail fra den jeg velger å spørre om å skrive ukas gjesteblogg, så klipper jeg det inn på fanen. Valgfritt enme og om man vil stille med navn, alter ego eller andre fraser.. JA??

Eller.. ??

5 comments

Legg igjen en kommentar

