Jeg kan få dusteprisen..

Jeg konkluderer med at jeg er ei utprega vimete og sinnsykt teit kløne!!

Jeg er helt overveldet over hvor svimmel det går ann å bli! Du snakker om svingstang.. Det er TYDELIGVIS året hvor jeg skal glemme, rote, bort og skamme seg.  Jeg trenger i dag ikke bli minnet om hvor gammel jeg er, ei heller hvilket år jeg er født eller hvordan man egentlig skal te seg i min alder..

Jeg trenger borrelås på hele kroppen min og på en god del av mine eiendeler. Jeg har innsett at jeg (OG en av mine gode venninner) bør se å få kopiert opp en ca 70 nøkler og tvilling bankkort, samt simkort, og dele ut til folk man kjenner. Jeg trenger at hjemmet mitt er tilgjengelig 24/7 også når jeg har rota bort nøkler!! Jeg kan altså ikke FATTE at det går ann å være så innihampen svimmel!???

Jeg  har snakket med tidligere nevnte gode venninne om dette. Vi BØR for det første IKKE være single,- vi er farlige for oss selv og muligens omgivelsene våre når vi slippes løs på egenhånd. Bør absolutt finne noen som har i oppgave å se etter oss.  Vi BØR snart få inn i huet at vi nå er voksne og det forventes et visst nivå på tankegang. Det er noe fundamentalt gærnt her… Jeg roter så jævlig?? Og da mener jeg ikke «rote» som i rote på 80-90 tallet roting (for det var jo noe helt annet! – jeg vurdrere faktisk å starte med det igjen, mindre komplisert kjenner jeg), men jeg ROTER med huet mitt, og tinga mine og jeg glemmer. Ja, kall det gjerne alzheimer heavy, men hallois?? Det er nå en koblingsfeil i huet mitt. Svarte..

Nå har jeg rota bort, forlagt eller kall det hva du vil så mye bare i 2010 at jeg innser at jeg har slutta å tenke når jeg utfører dagligdagse ting? Det skjer aldri på hovedjobben min, men  utenom den? OVERALT! Tidligere nevnte bodnøkler var jo borte i 2 uker, jeg har lagt igjen buksa mi på treninga uten for skapet en dag var heldig og fant den igjen, jeg har lagt igjen en hengelås inni skapet, glemt en drøss vannflasker, glemt spinning sko, glemt bankkort i bh`n (priceless!!), glemt husnøkkel i innmari hemmelig lomme i ny veske jeg ikke akkurat var lommekjent i, glemt lommebok ørttåførtti ganger, glemt å bytte ut bankkort med nye tilsendte bankkort så jeg heller ikke får betalt, glemt å fullføre en timeliste på andre jobben mens jeg står å skriver den, glemt å ta med hentelapp på posten når jeg skal dit for å hente pakke, og it just goes on.. Og ja, jeg gjentar; dette er kun i 2010. Dette kommer til å gå skikkelig dårlig.

Legger til at det er litt flaut når må aktivisere halve styret i borettslaget for å komme seg inn hjemme… I åletrange støvletter med shit høy hel.. Særlig i det øyeblikket du finner ut at  nøkkelen faktisk ligger i veska du har endevendt en million ganger.  Alle borettslag bør ha universalnøkkel. ALLE!

Sett meg i bur og mist nøkkelen!! Anyone??

5 comments

  1. Hi,hi… du altså… spurte deg flere ganger i natt om du hadde sjekket veska ordentlig… Godt det ordnet seg :o)

  2. ojjeee !
    ja ja ..noen dager er ikke såå bra ser jeg her. Man burde kanskje lage seg til regler/rutiner som man alltid gjør til slike viktige ting som nøkler/bankkort/mobil.
    Men det er lov å være distre og ha tankene et helt annet sted….innimellom. Altså ikke hele tiden !
    En forts god søndag ønsker jeg deg og at du finner en løsning på det her som passer deg ypperlig ! 😉

  3. Det der med å bli satt i bur har vi prøvd før, minnes jeg. Funka ikke. Ble ikke satt i bur en eneste gang, vi!
    Verken i 2008 eller 2009.
    Shit. Det er jo faktisk nitrist.
    Vi vet i alle fall hva slags rekvisitter vi kan fremskaffe til 12.02.10. Låser du så låser jeg:-DDD

  4. Det her blir jo faktisk bare verre og verre!!! Legger ting på hemmelige steder for så å glemme det og roter, ja som på 80-90 tallet, blir øse driting og som lim på smågutta….stolt, neppe! SVMB fort som bare det kjenner jeg….livsfarlig å slippes ut på egenhånd! Jaaaaadaaa 2010 blir året sitt skal du se ;O)

Legg igjen en kommentar

