Fra Brasil, ferieplaner og familieråd.

Hei!!
Har ni saknat mej?? 🙂 Jeg kom plutselig på at jeg har en blogg!! Jøsses. Skulle du ha sett…
Forrige dagen gikk det ut en mail på jobben om at jeg må snart begynne å tenke på ferie for 2010. Ja vel. «Hør med de hjemme, så unngår vi mye bytting i siste liten og bla bla bla». Kontrollsjekker nå derfor med tv guiden og eventuelle strømregninger om det er ok at jeg stykker opp ferien i år? – Vi skal ha familieråd om en times tid. Jeg får kanskje prioritere det før trening. Legger meg flat.
Ellers er det full rulle. Masse på jobb, masse på sykehus igjen med oppfølging av cellegifter og  you name it, og jeg prøver å komme meg ut på ski til helgen. Gjenta sukkessen fra i fjor, men syrran og bikjer er planen. Mulig jeg er bittebittelitt lysegrønn etter middag hos venninne dagen før, men det skal nok gå. -Bakover selvfølgelig. Meg på ski, er alltid en viss prosent bakover. Men det kan vi takle:), gleder meg.
For alle dere som har fulgt bloggen litt: VI HAR FÅTT SVAR FRA BRASIL!!
Den ene av to pakker har kommet frem og i mailen jeg har fått står det:
hello verônica finally had a now! received Thursday afternoon, and I’m hoping sayonara back of the house of her family in order to give toys and clothes for the children, and you will keep it for pictures, on the delay in responding because I am sorry with my computer under warranty and not yet returned, so I’m struggling to communicate with all of you a happy new year to all of you. on baggage are two or one? because I received only one box, correct? a blue box, I am very grateful for the help you never forget it!
Jeg synes engelsken er rørende flott, og inneholder muligheter for mange tolkninger! Men en av to er fremme og vi venter i spenning på den siste! ER DET IKKE FLOTT!!! Så lett var det å glede noen andre» jeg vil aldri glemme det!»
FANTASTISK!!
Det var vel sånn passe kort innpå?
Legg igjen en kommentar

