Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Du snakker om å tråkke i salaten 🙂

Leste i dag en reportasje i DT..  DU SNAKKER OM! (Ja, jeg gjentar meg sjøl! 🙂 )

Jeg ler meg i hjel!!!

Mannebladet FHM søkte tidligere i høst etter deltakere til å stille opp for tatovering utført av briten LouisDRONNIGA PÅ LEGGEN!!! Molloy, en av verdens beste tatovører. Samtidig spurte de leserne om hva som ville være norges mest pinlige tatovering.

23 år gamle Martin Sørum Nilsen fra Lier vant konkurransen, men visste ikke motivet som FHM hadde bestemt før han møtte opp til tatoveringen. Det angret han på i etterkant, ifølge Side2.

Nå pryder et bilde av dronning Sonja hele leggen til liungen.

– Møkkafolk! Takk skal dere f.. meg ha! Skal han ha uttalt ifølge FHM.

Jeg ler!! For det første er det jo en seriøst pinlig tatovering, det er vel garantert den eneste TJUETRE åringen som går med dronninga på leggen. DÆVER! Utrolig bra forslag! Hvordan det er muulig å melde seg på en sånn konkurranse og tro at det liksom ikke skal bli pinlig, når det er akkurat det konkurransen sier?? -ja da må jeg ta av meg både hatten og parykken. HÆHÆHÆÆÆÆ!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

