Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

I år som i fjor, jeg og søster`n min inviterte til julespinn på gymnastikken vår! 20. desember, samme dato som i fjor. I utgangspunktet var dette en idè vi fikk sånn helt av oss sjøl. Julemusikk og jule-jul, nisseluer og røde klær?! Ja! Vi prøvde.

To timers mini-maraton og juleglede til folket. Butikkene åpner jo ikke før 14 like vel, så fra 1130 til 1330, – da kan man jo likegjerne trene! Målet med timen er moro-moro- moro, og instruktører som ikke gjør som de pleier. Jule-skrudd, kan man kalle det.. 🙂  Og det syklistene fikk var dette…:

Jeg kan love dere at det er varmt å sykle med lue..!! Som bildene nok viser var fjeset og lua i omtrent samme farge på meg etter kort tid.  Cowboy-julehatten var den mest luftige! Nissefrakken min var nok litt bedre enn plastikkjolen til søstra si, men vi overlevde!! 🙂  Vannen skvatt av håret når timen (e) var ferdige og vi hadde det kjempemoro i år igjen. Alle deltakere fikk en julepose hver, og vi har hørt alt som er av julemusikk. En (eller tre) sanger var IKKE julemusikk. Vi ble forsåvidt advart i fjor mot å bare spille julemusikk, men det finnes jo så mye forskjellig! Og det gikk kjempe fint! Alle har fått høre alle mulige julesanger, vi kan nevne; White Christmas, tre nøtter til askepott, Jon Blund, Fairytale of New York og All I want for chritmas, pluss ca 30 andre.. -og vi avsluttet med Happy New Year.

Takk til alle som kom! Til dere som ikke kunne denne gang: vi er tilbake neste år- samme sted, men mulig den 19.des!! 🙂 🙂

Comments on: "Nissespinn på gymnastikken!" (1)

  1. Ååå så flinke søstre =)
    Gøy at dere skaper litt moro på gymnastikken vår!!
    Jeg stiller opp neste år.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

