Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Svar fra Brasil!

Jeg har sendt melding til Brasil og fortalt at pakkene er sendt. Dette svaret kom tilbake!

Sv: Hello dear friends in Brasil! «hello, we are very happy for the your gentility, you are adorable people, thanks for helping, is clearly that as soon as to receive we go to answer, you can hope the photos, when we receive take photos to you! also has a happy Christmas sincerely Sayonara and family.

Sånn kjapt oversatt blir det omtrent; «HERREMIN DERE ER SNILLE!! VI SKAL SENDE BILDER SÅ SNART VI FÅR PAKKEN! GOD JUL TIL DERE OG!!!!» 🙂

Så nå er det bare å håpe at de kommer frem. Jeg kjenner ikke post-pakke-budet der nede men det vil vel helst gå bra :)Veldig moro å kunne gjøre sånt!

– Dersom du vil, sender jeg deg gjerne adressen dit, så kan du selv (eller gjengen din) selv sende pakken når dere vil. Kanskje en hyggelig gest å gjøre med barna før jul? Ta bilder av «evente`n» så skal jeg gjerne blogge! 🙂 Vi betalte 960,- for to pakker. Delt på oss 4, var 240 kroner pr. hue. Har råd til det før jul, altså! 🙂 Og man kan jo være så mange man bare vil!

God ettermiddag fra meg! 🙂

 

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

