Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg vet ikke hvorfor, men to ganger i løpet av veldig kort tid, har jeg møtt Terje i trappa på maxi? Begge gangene han på vei opp rulletrappa og jeg på vei ned gående i trappa vedsiden av?? Merkelig.

Men kanskje det var en sjebne eller n0e? – for nå kommer den nye videoen han har laget på bloggen!

Terje er fotograf og har tatt tusenvis av flotte bilder! Han har stadig bilder i avisa, og de er skikkelig gode. Så trenger du en fotograf synes jeg du skal ha han i tankene! Ta bildene, drammenspatriotismen og garantert mange timers jobb? – Da får man denne videoen:

Flott ikke sant?? 🙂

Comments on: "Terje Prestårhus`video" (2)

  1. Kate`s Corner said:

    Den var flott! Det eneste som mangler i den videoen er Terje selv! Han har blitt en del av bybilde 🙂

  2. Terje Prestårhus said:

    Er i rulleteksten som fotograf jeg 🙂
    De som skal ha en kjempestor takk for at denne ble så bra er; Øystein Berg som har skrevet teksten. Melodi: Arne Iversen. Vokal: Rune Marthinsen. Så retter en stor takk for at jeg fikk bruke sangen 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

