Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

MIIIIIN DAAAG!!!

På tirsdag ble jeg skikkelig tatt på senga på jobben. I følge outlooken skulle jeg på et møte med sjefen fra 8-14, så jeg var på plass (nesten) når jeg skulle. Men han var jo ikke der? Jeg fikk en sms om at han kom snart. Greit for meg.

Plutselig går døra opp og inn kommer min trekkspill spillende far, min kakebakende mor og men høytsyngene søster! «HURRA FOR DEG SOM FYLLER DITT ÅR, JA DEG VIL VI GRATULERE!!!» Jøssess!!!! 🙂 Jeg fikk helt komplett sjokk! Kake til alle og kaffe kom på løpende på en snor. Mens jeg venta på sjefen satt vi oss ned på pauserommet og droddla litt, mens sjokoladekaka gikk ned på høykant. Øverste høvdingen på jobben (les; eier og gründer) var også innom og gratulerte og fikk frokost i form av sjokko i firkant. Flott! Så sier søstra mi; da får vi sæla på da?! HÆ?? Jeg skulle tydeligvis ikke på møte likevel, og kjente at da fikk jeg VAFFAL sjokk!! Nei, vel. Skrudde av pc og ut i bilen.
Pappa kjørte oss til asker jernbanestasjon og med krøll på signal linja og en buss som ikke kom, tok jeg og søstra mi drosjemannsbil til Oslo S. Og der stod jeg da? Og skjønte NADA!!

Vabbo-Labbo!

Jeg fremdeles litt i sjokk, og nå aner jeg virkelig ikke hva jeg skal.
Inne på østbanehallen blir vi møtt av Vabben på Luna helse og spa. ÅÅÅÅ himmel!!!! Ansikspleie og masasje av en italiener?? KAN MAN BEDRE HA DET!?? NOT! SÅÅÅ herlig. Søster`n la seg i en vannmasasje boks og fikk en overhaling hun og. Det var bare sååå himmel. Tenk å ha sånn søster da? Som bare ordner opp?

Vi spiste indisk til lunsj og drakk en Frappe med snacks i på friday`s. Søstern var litt sjokka over ballene på tigeren som står utenfor Oslo S, og det fikk vi også foreviget. Vi shoppa og kikka rundt og tok en øl/ Ice her og der. Toppersch! Jeg digger å være sammen med søstra mi sånn! Kjempe koselig dag! Etter

Riktig??

flere kjøpesenter som vi ikke aner hva heter skulle vi finne do.. Jeg er fremdeles usikker på om det var rett dør som ble valgt, for oss damer for å gjøre sitt fornødene???

Til slutt satt vi oss på Tre Brødre og drakk oss sånn passe blide. Der fikk jeg plutselig presentert en konvolutt av hun som er født etter meg fra samme påsan. Billetter til Mamma Miaaaaaaaaaaa!!!

JEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!! Vi rusla bort til Youngstorget i yr og benka oss ned. Syrran hadde en opptreden over gjerdet på balkongen inne i salen da stolsetet klappa sammen, hvilket førte til at jeg fikk komplett LATTERKRAMPE i 20 minutter. Hun brakk en negl, og jeg klarte bare ikke stoppe. Herremin, litt av et syn når dama skal sette seg på noe som ikke er der, og selv oppdager det når knærne er i 90 graders vinkel og ræva i god fart ned mot gulvet! Paradokset var at jeg sa i samme sekund: «Setter du deg nå, ler jeg meg i hjel!» Jeg skal melde meg på ett eller annet svaksynt program tror jeg! 🙂

Vi tok toget tilbake, og pappa var en engel og kjørte oss hjem til døra.
Jeg hadde en fantastisk dag, og fri en time på morra`n dagen etter.. FANTASTISK! Skulle nesten tro det var rundt tall men nei da.. Helt vanlig 34-års dag.

LOVE YOU, SYRRA`N!!!!!

Søstre på Mamma Mia!

 

 

Comments on: "MIIIIIN DAAAG!!!" (1)

  1. Er heldig du – overraskes stadig vekk. Godt skrevet og fin blogg-utforming du har lagt deg til de siste dagene. Stilig !

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

