Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Kjære Drammensere, og andre der ute!

I en årrekke har jeg lett og lett! Etter ett puslespill! Det kom ut i 1979, tror jeg, og det er et bilde som viser Bragernes torg, med tårnbygningene og da kirken i bakgrunn.

I forgrunnen på det bildet er det en liten jente, ca 4år,  i rød, strikket jakke/ kåpe. Ved siden av en dame.

Denne jenta er meg og damen er min gudmor.

Jeg tror bildet kom ut i en serie som ble kalt «norgesserien». Men jeg vet ikke hvem som lagde det eller hvor mange brikker det har. Men jeg er sikker på at noen har det på loft eller i kjeller! Jeg har en gang sett det fordi min Gudmor fikk det i gave av oss, men så har det blitt borte i en flytting. Jeg har saumfart internett, jeg har spurt «det fikser P1», jeg har ikke satt inn annonse i avisen, men siden bloggen min går på bloggroll- håper jeg- og prøver den kanalen også!

PLIIIIIIIIIIIIS!!! Kan du spørre noen du kjenner, se litt ekstra godt etter det om du har en ryddesjau her eller der?? Jeg kjøper det!! – Legg igjen kommentar på feltet under så tar jeg kontakt! Jeg ser mail adressen du legger igjen, men ingen andre lesere ser den. Dersom du legger igjen telefonnummer, lar jeg være å godkjenne kommentaren (alle nye kommentatorer) så kommer det heller ikke ut til andre enn meg.
Nei, da blir det julaften, påske, konfirmasjon og bursdag på en gang..  🙂 Krysser fingre og tær!!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

