Dårlig tid og planlegging

Det eneste jeg har nok av nå er dårlig tid! Men sånn er det vel for alle i disse tider…. eller?

Har i dag vært hos min søster og planlagt julegaver. Det er flott. Da er 75% planlagt så gjelder det bare å gjennomføre og planlegge de resterende 25%. Da skulle man være på 100 %  -Det skal gå som en drøm. Eh…. Jeg er i alle fall tidlig ute, og innkjøpene har forsåvidt startet. Flott.

Kall meg gjerne gærn, men si samtidig at jeg er full av ambisjoner og pågangsmot! 🙂 Jula komme liksom uansett.

Jeg skal også lage julekalender til søstra mi. Vi gjør det  hver jul til hverandre og jeg synes det er en skikkelig hyggelig jule-tradisjon! 24 pakkesanger skal fikses og pakkes, men det er jo strengt tatt bare kos. Så har vi hundreogfemti bursdager i familien før jul og førtiåtte i januar. Hjelp. Noen som har sette en fin kalender jeg kan kjøpe? Den må ha ringer for oppheng av pakkesangene.

 «Det er ei stri?!!»

Jada.

Og hva går all denne dårlige tiden utover? Jo – bloggen. Jeg brå-blogger seint på kvelden og det blir ikke så gjennomtenkt. Det eneste jeg må nevne er «historien». Jeg utfordrer EN leser til å fullføre den nå. Klarer noen å avslutte den på en kul/ morsom måte i ett innlegg skal jeg jaggu by på.. en påsa twist!

Utover det har jeg har noen emner jeg lover å komme tilbake til.
Det ene er blant annet Julemarkedet på Norsk Folkemuseum. Har du ikke vært der, må du faktisk planlegge at det skal du. Men det kommer jeg tilbake til… Sånn omtrent litt nærmere helgen tenker jeg.

Til søndag er det også dags for Dino-show i spektrum, og det skal bli kanon gøy! Frem til da.. Hei på hytten! I`ll be back! Og der blei det ikke tidlig kvelden i dag heller..

Natta!

One comment

  1. Godt å høre det er flere enn meg som gyver løs på julegaver og julekalender og juleforberedelser generelt med dødsforakt. Dette er den beste tiden på året spør du meg, og jeg har alltid en plan om å være ferdig til 1. desember slik at jeg kan kose meg hele den siste måneden 😀

    Julemarkedet til Folkemuseet er forøvrig definitivt verdt en hel post i seg selv 🙂

Legg igjen en kommentar

