For en bra start på dagen!! Ny utfordring!!

I dag har jeg sovet så lenge jeg kunne, eller klarte om du vil. Klokka ble nærmere 10 før jeg våkna til en ny solfylt dag! Jeg har hørt igjennom ny spinning time og er klar for avgang om ikke lenge.
Sjekket fjesboka og jammen har jeg ikke fått suveren ny utfordring. Det beste er jo at jeg aldri har gjort det før. Tror ikke Linda har gjort det heller. Hun har bare drevet med sånn motor-ting før. Så Linda: Vi må gjøre alvor av liste-sjekke-dagen vår, og oppdatere! Her er den nye vi har fått!

I am sailing, I am sailing..!!
I am sailing, I am sailing..!!

«Hallo på deg:)
Leser og nyter bloggen din og har dere tolmodighet så har jeg en utfordring til dere;) Den kan nok ikke utføres før til våren, men regner med dere klarer å vente.
Utfordrer dere til å heise seil og ta en tur på fjorden med slupp:) God gammel seiler på gamlemåten:)»

 
Jeg svarte selvfølgelig JAAAAA for oss begge!
Takk til seileren som tok initsiativet!! 🙂 🙂
Ha en strååålende søndag alle!! 🙂
One comment

  1. Jeg så jentene på ridetur – og når jeg leser seiling tenker jeg: redningsvest, ring Hovedredningssentralen, ta med kompass, gps, kart, jolle, ledebåt og niste, varme klær, våtdrakt og lei en båt med dobbel bunn !:)

Legg igjen en kommentar

