Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Som noen kanskje har fått med seg er jeg litt over middels glad i å kle meg ut. Jeg vet ikke hvorfor, men det er sinnsykt festlig og bli noen andre en stakket stund. Nesten som å få på seg russe dressen igjen.

Heldigvis for meg har jeg ei på jobb som er minst like gærn etter tull og tøys, og vi har planlagt karneval for jobben! Det skal foregå midt i karnevalstiden – februar – og vi er for en gangs skyld tidlig ute!
Bare TANKEN av å kle seg ut får oss nesten til å le oss i hjel. Her en dag fantaserte vi om å dra ut på tur å komme hjem som det landet eller stedet vi hadde vært. Oss som eiffeltårnet eller geishaer? Knekker sammen i knærne vi da!

Vi har lurt på om vi kan klare å kle oss ut som en punsj-bolle sammen med resten av karnevals-komiteen, men ikke helt i mål enda.

Aliaset vårt med gøy-klær på er; Linn og Victoria. De to damene er ikke helt vanlige. Det skal nevnes. Men de har i lengre tid vært sko-løse. Siden sist oppdrag som foregikk i vernesko, har de liksom ikke hatt noe å ha på beina. Og den store drømmen var platå-støvletter i sølv!

Så vi la ut på shopping til de to store karnevalsmekkaene vi vet om; Manglerud senteret med butikken Mye Moro og Festmagasinet Standard! På linkene finner dere kart og alt mulig. Jeg skal vise ett bilde eller to jeg har ledd mye av, og TIDENES SKO KJØP EVER!! NB: det skal nevnes at Standard er billigere på sko en Mye Moro. Hundre lappen akkurat å spare! Men vi kunne ikke finne sko på nettsiden til Standard, derfor ble det bomtur der.

OK: Check theese out;

CIMG0437

 

CIMG0441

YEEEAAAAHHH!!!

YEEEAAAAHHH!!!

Jeg gleder meg til februaaaar!!!
Har sølv-tights som matcher!!
Comments on: "KARNEVALS-SHOPPING" (1)

  1. ureddstemme said:

    Du er jammen meg ikke god ! På en god måte ! 🙂 Ta det som skryt. Ps. Lese korrektur igjen da veit du !

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

