Tør du være med på «historien»?

Jeg har sett dette før på en blogg men er litt usikker på hvordan det gikk. Så her er utfordring til deg. Bli med å fullfør «Historien»!!! 🙂 Øverst på siden min ser du en fane som heter «Historien», her har jeg startet og jeg håper noen vil være med å fullføre! Legg til som kommentar, så skriver vi litt omhverandre.

«Historien»  har:

  • ingen sjanger
  • ingen begensning
  • ingen planlagt slutt
  • ikke noen ledende overskrift

Så jeg lurer på; hvem er damen? Hva skjedde? Er det en komedie? Krim eller roman fortelling? Er den lang eller kort? Hvem avslutter «historien», hvem skriver èn setning, hvem skriver et avsnitt? Hvem tør skrive?

Gleder meg igjen! 🙂

4 comments

  1. skal du kopiere det vi har skrevet og lime inn på innlegget?
    morro… jeg blei med!!

  2. tja, kan kanskje gjøre det og? men da ser vi ikke hvem som har skrevet hva. Moro du ble med! Skriv mer! 🙂

Legg igjen en kommentar

