Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Ett av de mest kjente filmsitater for jenter på min alder.  🙂 Min mannlige kollega på 44 har ikke peilig på hva det er.
Men jentene vet!! Ikke sant? 🙂

patrickPatrick Swayze i Dirty Dancing. Den STORE STORE danse filmen fra 1987.  Jeg var 12 og kanon forelska!
Har selvfølgelig ikke tall på hvor mange ganger jeg har sett filmen, men det er mange. Og flere skal det bli. Burde nok sette den på i dag.

Herremin, det tingler fremdeles i mellomkjøttet når han beveger seg på dansegulvet i den filmen, halvsvett og flott! Og de buksene?!! Aner ikke hvorfor men han KLER den sorte buksen som er høy i livet.. Er det mulig!

Alle jenter har lagt merke til hvordan han biter tenna sammen, så kjevemusklaturen kommer frem, når han blir sint på Baby for å ha løyet for faren. Alle jenter jeg kjenner sier: «Åååå, herregunn!!!» -når han hopper ned fra scenegulvet etter å ha proklamert at det er han som skal ha siste dansen på Kellermann`s.  Og alle sier » I carried a watermelon» når vi har dummet oss ut. – og hvem har ikke vært sjalu på «Baby»…?

Han var kjekk, han var sensuell og rå som juling..

Og i natt døde han. 57 år, etter å ha kjempet 20 måneder mot kreft i bukspytt kjertelen.

Jeg har en ting å si (igjen); helvetes sykdom!!!

R.I.P – Patrick.

Hope you`ve had the time of your life

Comments on: "«Nobody put`s Baby in a corner!»" (1)

  1. Kate`s Corner said:

    Vi kan være enig om èn ting og det er at kreft er en skummel sykdom! Men det med Patrick, der er vi uenig. Mens jentene svermet rundt bla Patrick, Morten Harket osv, synes jeg Mick Jagger, Jim Morrison, David Bowie og Pål Vaaktaar var super sexy 😀 Haha
    Smaken er som baken- den er delt! Og godt er det 😉

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

