Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Noen ganger kjennes det ut som om kroppen går i dvale. Akkurat nå kjennes min sånn ut. Eller det vil si; jeg har hatt ADRENALINSJOKK i hele dag. Det ene har avløst det andre og til slutt lurte jeg på om jeg lette etter ting som kunne gire meg opp!? Jeg har vært sinna som en tørk!!! Og egentlig kunne jeg jo bare gitt faen (som flere andre) og ikke brydd meg, men frekke folk får jeg FNATT av!!!
På toppen har jeg sykla to timer. Rett etter hovedjobb, bar det rett på trimmen. Det er kanon deilig, det er ikke det, og de to timene har kanskje redda meg litt i dag. Fikk ut masse steam, og kundene svetta både opp og ned. Jeg fornøyd.
En av de andre instruktørene fant ett stress punkt i hånda mi, som hun så generøst klemte så varsomt på. Hvorpå jeg holdt på å gå ned i knestående. Men da vet jeg i alle fall at jeg har et forholdsvis høyt stressnivå om dagen. Det er jo greit. Uka er så full av ting som skal gjøres og jeg kan bare ikke legge meg ned og melde meg ut.
Jeg skulle så gjerne ha gjort ditt og datt, men jeg har jo ikke TID.
Har brukt stemmeretten min i dag, eller klageretten som en sa på fjesboka. Jeg tenkte når jeg gikk inn i valglokalet at jeg kunne faktisk stemt på det minste partiet bare for å være jævlig. Akkurat som det hadde tjent noen? Helvete.
Jeg gjorde ikke det.
Lurer på om refleksologi er noe for meg?? Anbefalinger??
Egentlig skulle jeg sikkert satt meg ned å grini en times tid så hadde jeg vært helt fin igjen. Men gidder ikke det heller. Antagelig hadde det funka.
Skuldrene er litt høye og magan litt langt ned.
Men jeg skal ta meg sammen! Glede meg over at jeg har så flott jobb, bil og leilighet som bare jeg kan!! 🙂 SÅNN!

PS: synes det er helt greit at Grunger`n er ferdig med skrivinga si.. På sjølveste stol-lek dagen!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

