Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg husker det til og med godt! Når det startet altså.
Jeg var vel rundt 6-7 da jeg spurte den jeg viste kunne svare meg på mitt kulinariske spørsmål; «Du mamma? – mange har paprika på gulost, kan man ikke ha det på brunost??»
-«joda», svarte mor, «det du liker kan du spise»
Jeg regner med hun mer tenkte; Paprika-sunt, brunost-sunt, -la ungen ete, hun kan umulig like det.

Så jeg klemte i vei; paprika på brunost! Og jeg legger til at det var etter jeg hadde prøvd klisse-varianten med syltetøy på. ÆÆÆÆÆ!!!! Snakk om at ALT henger i tenna helt til «medda`n». Grøss.. Jeg synes liksom at det var på grensen til tivoli-søtt i munnen.

Og siden har jeg spist det. Brunost med paprika. Det er kanon-digg, og alle ser rart på meg i kantina, men ikke se rart på meg før du har prøvd sjøl. 🙂

ETT TYGG OG DU ER HEKTA!

Comments on: "Paprika på brunost" (3)

  1. Evju said:

    Vi prøvde denne flotte kombon…å det smakte faktisk så godt at Christel fant opp et nytt ord for noe som er godt…dette ordet har jeg ikke klart å lagre på harddisken…har et tips fra svigermor:Servelat med bringebærsyltetøy(ikke prøvd dette selv men regner med du tester ut dette å kommer tilbake med ref)

  2. veronica365 said:

    HÆHÆ!!! Jeg gleder meg til å høre ordet for «noe som er godt!!» :)))
    Mulig prøver svigermor`s kombo. Da får du nok høre det! 🙂 Hilse C!

  3. Evju said:

    Blei litt mye latter og fjas da ordet kom ut av munnen hennes,så derfor klarer ingen av oss å komme på det…svigermors kombo lar jeg deg prøve først…hilser til Veronix fra Frk. C

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

