Jeg fikk akkurat en telefon

telefonJeg fikk akkurat en telefon!

En venninne, la oss kalle henne «Brak». Hun sa; » bare sånn ut av toppen av ditt hode, hva gjør du 19. November?! » Selvfølgelig kan jeg fortelle at da kjører jeg time på treningssenteret jeg jobber etter vanlig jobben, men utover det fint lite.. «da er du opptatt!!- og den timen bør du prøve å gjøre noe med!» fikk jeg beskjed om.. 🙂

OK, jeg skjønner. Det er to dager etter bursdagen min, og med andre ord så er det noe som skjer da. Hihi!! Jeg simpelten ELSKER overraskelser!!! HURRA! Feire bursdag og ANER ikke hva vi skal! Jippi!!! Jeg er ikke typen som spør til jeg finner det ut. Jeg klemmer ikke på julegaver og jeg er ikke så nysgjerrig når det gjelder gaver. Men jeg gleder meg til å «motta» den perfekte dagen for meg!!

HURRA!!

Så jeg ringte en annen venninne, la oss kalle henne «Hulder» ( og la oss kalle meg «Bulder»), og sa at nå har vi jo vært lovelig seint ute med bursdagsgave til Brak, så la oss finne på noe? Etter å legge hodene i kok og internett i bløt, finner vi en ny dato: 4. oktober! Perfekt!! Ringer Brak for å si at «da er du opptatt!» Kult.
Jeg digger avtalen vi har gjort for bursdagsgaver; opplevelser! I steden for pakkesanger blir det opplevelser og ting å gjøre. Vi tre sammen. Hulder, Bulder og Brak.

Og vi er akkurat så ulike, og så like..

Dæven jeg gleder meg..!!!

Legg igjen en kommentar

