Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

På bloggen min kan jeg se hva folk søker på av stikkord. «Besseggen», «taler», «do», » friidrett» og «stian evju» er de hotteste.

Jeg har selvfølgelig spurt Stian og fruen om de søker på han selv, men siden de benekter det, og jeg ikke kan finne ut hvem det er som har søkt på gutten, skal jeg i alle fall skrive om han slik at folk skal få treff på søket sitt.

SÅ; torsdag har jeg avtale etter gymnastikken!! Jeg kommer til å holde den, selv om den så absolutt ble gjort under promille-omstendigheter. 🙂

Comments on: "Jeg skal skrive mitt første intervju på torsdag!" (1)

  1. Evju said:

    he he….hadde du promille?Å hadde jeg?Gleder meg til du kommer (var det klokka 19:00)torsdag…å kjører som planlagt vin og noe egnet dertil..å som avtalt,skjenker jeg meg selv litt før du kommer sånn får å bli litt løsere i snippen(akkurat som jeg trenger det!! see ya

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

