Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Jeg liker å ha besøk. Uhøytidlig selskap med enkel mat og god drikke. Jeg inviterer alltid til enkel mat, for noen kokk blir jeg nok aldri.  *Legger meg på minnet at jeg må lære meg å lage mat*.

Men jeg liker å ha besøk. Koslig når venner stikker innom for å bli noen timer og knerte en vin eller surre sammen en passe god drink. For ett par dager siden hadde jeg en kollega og en tidligere kollega på besøk, og det ble gjennomført på akkurat det viset. Jeg slang sammen en hjemmelaget pizza og bød på en drink. Det er fantastisk hvordan sånne kvelder utarter seg. Nesten hver gang kommer det en hemmelighet man forteller, som man kanskje er litt flau for, eller noe man ikke har turt å si høyt før. Denne gangen kom det også en.. Som hadde alle de aspektene.

curly!

curly!

Michael Bolton. 1989.

Etter to delte vin, 3 baffe og en drink kommer det; Alle 3 har en forkjærlighet for albumet «Soul Provider». Og vi knekker sammen i sofa`n. 🙂 Såpesangeren med krøllene! Nå har han heldigvis innsett at så heavy permanent ikke helt er på moten lengre. 🙂 Ingen av oss jentene har turt å innrømme fasinasjonen før og jeg må innrømme at jeg har plata. Leter sikkert i 20 minutter før jeg finner kun coveret og må resignere og si den er borte. Det er krise!? Men vi synger villig vekk uten musikken; «how am I supposed to live without you?» og  «how can we be lovers if we can`t be friend!??». Det er såpe og klin fra ende til annen. 🙂 Og man får latterkrampe av mindre!

sjarmør ;)

sjarmør 😉

Vi er alle enige om at «Georgia on my mind» ikke er favoritten fra albumet og vi digger rett og slett resten. Ær det mulig??? Det er jo ikke rart det er moro med besøk..?

I dag bestilte jeg nytt album på cd.on… Mulig et paradoks at den kosta 49,-??

Comments on: "Felles hemmelighet på jentekveld" (1)

  1. Lisadug said:

    JA: HOW CAN WE BE LOVERS WHEN WE CAAAAAN`T BE FRIEEENDS:-) Love it! Og han er litt kjekkas enda spør du meg.. FANTASTISK! 🙂 Må vel holde konsert i Norge igjen snart..:-)

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

