Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

høst3Jo nærmere vi kommer jo bedre blir det.. Jeg gleder meg så sinnsykt til høsten! Følelsen av høst er så fantastisk!! Sommer er vel og bra det, men nå nærmer jeg meg favoritt tiden på året og jeg håper den blir utrolig lang. Det eneste jeg skulle hatt da var et hjem litt lengre utpå landet, og en plen jeg kunne rake litt! 🙂høst2
Det beste senarioet er å gå på grusvei, jorder og trær på alle kanter, kulde nok i lufta til at man kan ha på seg lue og strikka jakke, litt varme sko. Ipod på øret, dog dersom man ikke har funnet noen å dra med ut på tur.
høst 1Kamera og god tid.. Det er heeerlig..!!! Og jeg gleder meg sinnsykt! I slutten av oktober skal jeg på hyttetur med to venninner og det skal bli såååå bra!! Da kommer det nemlig ikke til å regne og det blir kanon bra! Tur i fjellet i Tromsø i september blir også bra kjenner jeg!

Sånn.. da kan jeg glede meg videre. Skulle forsåvidt ikke si noe mer, bare få det ut siden jeg tenker sånn på det!
Til alle som synes jeg er gærn og ikke har sommer som favoritt-årstid? -Jeg vant, høsten er lengst! 😉jente

Comments on: "Jeg må bare få det ut!!" (3)

  1. Undrende said:

    Lite høstdikt til Veronica Lenke (sentimentale greier som bare ramlet ned i mitt undrende hode, men dog – siden du elsker høsten)

    Bladene drysser så sakte mot jord
    Og dekker de visne blomstenes flor.
    Og snart danner frosten små isroser til
    Som blinker og glitrer i solstrålers spill.

  2. veronica365 said:

    🙂 Takk!! Passet fint på denne grå morgenen! 🙂

  3. Kate said:

    Hver årstid har sin sjarm, Veronica 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

