Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Siestamodus på jobben er noe av det verste som finnes. Ikke ringer det kunder og ikke skjer det mye på hverken faks eller mail. – med all verdens av hjelpemidler til å få kunder til å legge igjen penger hos oss? Neida, dem er på ferie.

En og annen som må ha varer til nordsjøen eller til sin egen lille båt, men det er også så å si det.

Jeg jobber uten tvil best under press. Når jeg har ti saker som ligger å venter så blir tolv gjort. Men når jeg har en…?? Nei da må jeg samle opp litt. Akkurat som jeg kan risikere å gjøre noe dobbelt? Jeg forstår ikke greia med det. Kan ikke fatte.  Noe som i den sammenheng er enda sykere er hvorfor har jeg det ikke sånn med alt? Feks: hjemme. Der må jeg rydde i klær, sko og vaske kjøkken. Det er den korte lista. Men der er det motsatt. Har jeg èn ting å gjøre så kan det være det blir gjort. Men jo mer, jo mindre sjans.

Jeg skjønner ikke på hva som er saken?

Er det meninga at man skal kjede seg på jobben i fellesferien? På en måte er det jo helt gull å jobbe nå. Heller ta fri når det er kaos og stress. Nå er det jo ferie å være på jobb. -og med dette været? Jeg er ikke i tvil. Helt gull..

Det eneste jeg trenger er kake eller annet digg..

PS: Jeg er 166,50 cm fant ut i dag. Det er 1.5 CM høyere enn tidligere antatt!! HURRAAAA!!!

Comments on: "Å jobbe under press, og cm" (2)

  1. Aldri får du gjort så lite som når du har god tid 🙂

  2. veronica365 said:

    sjeldent i alle fall! 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

