Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Det er fort gjort!!?

Og alt man har hørt som at man må passe seg for menn og ikke slenge frem «blomsten» sin i hytt og gevær, blir jo kastet på bålet som fjær fra alle gårder når man leser dette innlegget i VG!

Jeg kan forstå at foreldre alltid tror det beste om sine barn. Men at klokker går en halvtime feil når man kommer for seint hjem eller at man aldri har smakt øl? Neeeeeei.. så godtroende er det nesten ikke lov å være.

Men  det er ei dame fra Polen, alder vites ikke, som påstår at hennes 13 år gamle datter har blitt gravid i et basseng i Egypt!? Mulig arabere, hvis det var den nasjonaliteten som har lagt fra seg sine arveegenskaper i vannet, har sterke saker i påsa`n men ??? HALLO?? Som det står; Sperm overlever ikke utenfor kroppen ( en eller annens kropp) uten optimale forhold. – hvis det er optimale forhold i et basseng i Kairo???Ja da gir jeg meg over. Jeg har vært i Kairo, og har vanskelig for å se for meg NOE i det hele tatt i den byen som er optimalt når det gjelder hygiene, basiller og møkk.

Moren burde kanskje ta seg av datteren sin på et annet vis, fremfor å skylde på basseng i Kairo. Men, jomfru fødsel har tross alt skjedd før, så man skal kanskje ikke kimse av det!? Det som har skjedd før kan nok sikkert skje igjen?

skal - skal ikke??

skal - skal ikke??

Moren til den «fornærmede» heter Magdalena så mulig dattern heter Maria???

Moralen må være; legg ikke ut på svømmetur med mindre du er villig til å ta sjansen på å bli mor..

Comments on: "På tjukka i vannet!?" (4)

  1. Undrende said:

    Hadde jeg vært kvinne, ville jeg nok ikke turt å bade mer i hele mitt liv etter dette. Og jeg hadde nok kokt vannet før jeg hadde tatt en dusj, selv hjemme hos meg selv.

    At så sterk tiltro til ens egne barn skulle avstedkomme en ny jomfufødsel, er utrolig. Riktignok sa Kristus at han ville vende tilbake en dag. Men at det skulle skje på denne måten var høyst uventet. 🙂

  2. haha!
    Isåfall skal jeg ALDRI BADE IGJEN!

  3. Kate said:

    Jeg skjønner hva hun prater om. Det var akkurat slik jeg fikk mine 😀

  4. veronica365 said:

    HÆHÆHÆ!!! 🙂

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

