Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

I går så jeg ett par minutter med wrestling på tv. Jeg klarer ikke skjønne den sporten. Det ser ut som to tegneserie figurer som «sloss» med hverandre. Driver de å «spiller» slosskamp eller er det blodig alvor?? SÅ smeller de huet til motstanderen 17 ganger i ringen, så tar de sats i ringen og hopper på han andre kjakan. Ser ut som det er med full tyngde, men jeg er jammen ikke sikker. Det er utrolig mye fjæring i både gulv og gjerdene på ringen. Jeg har enda til gode å se blod og jeg synes det er utrolig latterlig å se på de utspjåka wanna-be-Arnold`ene som skriker som sjøløver på skjermen.

Hogan

Hogan

Den mest kjente wrestler`n er vel Hulk Hogan. Han har jo eget show og viste frem familien

Bundy

Bundy

på MTV. Selvfølgelig en kone med 20 bikkjer og for trang bukse. Så nesten ut som den blonde varianten av kona til Al Bundy. Dattra har greit med ryggsvai, og falsett-stemme. Så ut som dattra til Al Bundy. Sønnen.. så ut som sønnen til Al Bundy. Det er nok en flott gjeng, og nå er mor og far Hogan skilt… Lurer på hvem som fikk bikkjene??

Hulken

Hulken

Hulk Hogan er skikkelig tøff.. Han har henge-bart og skaut og kan brøøøle som bare en sterking kan. Han heter egentlig Terrence «Terry» Gene Bollea, men det er ikke tøft nok, så han bytta til Hulk Hogan. Tanken var kanskje å få fansen til å tro at han er lillebroren til Hulken. Han er bare ikke så grønn. Uttapå.  På Wiki står det; han er en amerikansk skuespiller og sporadisk fribryter i World Wrestling Entertainments Raw. Han er en av de mest profilerte innen fribrytingens historie. Han har også spilt i en del filmer som for eksempel fribryteren «Thunderlips» i Rocky III.                                  HÆHÆHÆ!!! THUNDERLIPS!!!!??

Jeg skal se hva jeg finner på nettet om denne høyst merkelige sporten…Wiki: «Profesjonell bryting også kalt wrestling og fribryting, er en form for bryting, hvor det blir lagt større vekt på underholdningen istedenfor sporten.» Ja, tenk du det skal jeg si meg enig i.. Men hvordan kan de ha seg at så mange mannfolk digger Wrestling? Står å hyler og skriker på noen som LATER SOM??? HÆ??? Nå skjønner jeg ikke noe.. Lurer på om jeg kunne blitt kretsmester i LateSomLangrenn???

Comments on: "Wrestling – teatersport??" (1)

  1. Jeg klarte faktisk å få damen min til å like wrestling. Jeg bare la vekt på å fremheve såpeopera delen av det fremfor selve brytingen. Hun var hektet på no time. Når man først kommer inn i det og blir kjent med personlighetene og historien mellom dem blir det ganske underholdende. Sirkuset rundt det i USA er også ganske fascinerende. På Wrestlemania 26 som en den 26. årlige «superdagen» for wrestling var det over 70 000 mennesker til stede. På Wrestlemania III i 1987 var det 93 000 som er rekord for innendørs arrangementer i USA.

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

