Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

Skrivetørke?

OK, nå er jeg jammen ikke sikker på om jeg er rammet av aldri så lite skrivetørke. Hvorfor det egentlig heter skrivetørke er jeg ikke sikker på. Bloggen min har oppført seg som en påsa møkk den siste uka, og nå narrer jeg`n til å tru at alt er bra. Det er ikke det… Ikke spør, men noe er helt på trynet her.

Greia er forsåvidt ikke at jeg ikke har noe å skrive om, for stort sett så kan jeg faktisk bare sette meg ned å skrive. Forsåvidt ikke noe problem. MEN; hvor interessant er det for «dere» at jeg starter innleggene mine med; i dag har jeg….?? Altså dagboksblogging? eh… nei, jeg føler ikke helt for det sjøl. Samtidig så er det jo gjerne ting jeg opplever i løpet av dagen som blir omtalt?? Altså.. Noen opplysningsblogg blir nok dette aldri, men heller ikke noe personlig oppdatering av livet? Er det rart det har gått rundt for meg?

Dog må jeg tro at bloggen min «har noe for seg». I dag har jeg vært i Oslo-byn med ett par venninner. (og der kom; «i dag har jeg…!»). Hun ene, la oss kalle henne Frk. B, ønsket seg nemmelig en opplevelse i bursdagsgave! -og som jeg har skrevet om før; ønsk deg noe du trenger ellers blir det lysestaker. Så hun sa; jeg lese jo den bloggen da! 🙂 Så vi har vært i Vigelandsparken, spist på Yaya`s, og ruslet på Akershus Festning. Det var faktisk en super dag! Og ikke bare det, men den bursdagsgaven ga jo faktisk oss andre to noe og! – nemlig opplevelsen i seg selv! Flott! Her i Norge er vi litt sånn at om vi får besøk av folk langveis fra må de se blant annet Vigelandsparken.. Men har du vært der sjøl? Når da?? Jeg kunne godt ha blogga om den parken, og historie og alt mulig.. men leser dere det?? Kan hende jeg gjør det men er ikke sikker.
Når det gjelder Akershus Festning er også det et sted med masse historie. Folk er henrettet der under krigen og på det ene bygget står det; Oppført i 1754.. I svarte, det er hønn-gamalt da!! Masse man kunne skrevet om det og..?? Men er det vits i??
Nå er jeg kanskje kommet til kjernen av bloggen min da..: skriver jeg for deg eller meg? Faktisk så kunne jo jeg tenkt meg å lære mer om både parken og borgen men…?? Gjør du?
Hmmmm.. må tenke på dette så går nok tørken over!! 🙂
Slenger på litt bilder da…

Comments on: "Skrivetørke?" (3)

  1. Flotte bilder, ute med det ekta kameraet ? Godt å se noen linjer igjen. Skrive som du tenke. Glimrende. På tide med korrektur-lesning. Kjedelig, men nødvendig. Ser du skriveleifer på siå mi: gi beskjed. Utfordring på bloggtema for de neste dagene: Hvordan virker Siv Jensen på det norske folk tror du ?

  2. kathinka74 said:

    Jeg lærer gjerne om både parken og festningen jeg, og JA jeg leser det også 🙂 Bring it on!!!

  3. […] slitsomt innlegg er En gammel dame på 33? Og etter 384  innlegg har jeg faktisk TO som heter Skrivetørke? / Skrivetørke? Det ANTE jeg ikke en gang!? De starter nesten likt til og med!!! JØSS!!?? […]

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

