Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

B-YOUNG

Når jeg trenger klær drar jeg ALLTID først til B.young i Drammen! Maxi, Torget-Vest eller CC. ALLTID! Der får jeg alltid god hjelp, og hva er vel bedre enn at ekspeditøren vet hva du «passer» eller ikke. Jeg er ikke nødvendigvis alltid enig i utgangspunktet, men jeg blir det som regel. Husk at når du skal handle klær så SPØR! Jeg har jobbet i klesbutikk selv og de som vil ha hjelp er alltid mer fornøyd når de går. Betjeningen vet hva de har, om de kan hjelpe deg og ser ganske lett hva som passer hvem. Fikk faktisk akkurat høre det på jobb; «i den butikken er de flinke altså! En kollega viste stolt frem nytt antrekk! – og var kanon-fornøyd med servicen!» For det er jo der vi får god service vi handler. Og i disse finans-krisetider betaler man seg ikke i hjel heller.

b-youngB-Young er en landsdekkende kjede med over 150 butikker. Det finnes alltid en B-Young butikk der du bor! B-Young har som mål å være tidlig ute med sesongens nyheter i riktige farger til gode priser. Nye varer kommer til butikken hver dag, så her er det alltid noe nytt og spennende!!

B-Young selger mote til kvinner som føler seg som jenter, og vi har varer i de fleste størrelser og fasonger. Vi gir deg veiledning og råd om kombinasjoner for å lage de tøffeste antrekkene. B-Young er til for smarte, feminine og klesbevisste jenter. De har klærne vi vil ha!! 🙂

Så var det hjemmet vårt;  1. mai pusset jeg opp gjesterommet mitt. Malte taket. Maler du taket, må du male veggene, maler du veggene må man male lister. Kastet de gamle gardinene og trengte nye. Hva gjør man da.. -Jo, Princess!!

princess1På Liertoppen har en venninne av meg nettopp tatt over som butikksjef. Hun er super flink til å fikse og ordne! Jeg har ikke vært mye innom på Princess før hun begynte å jobbe der, men der får man jo alt mulig? Fra lys-tette rullgardiner til sklimatter i badekaret og badekåper! Jeg kjøpte gardiner. Er så fornøyd og fikk blod på tann! Neste gang er det soverommet mitt som skal pusses opp! Det blir neste frihelg!  Stikk innom der og frisk opp litt hjemme, inne eller ute med friske farger!!

Sjekk ut linken; http://www.princessbutikken.no/index.ep De har masse fint!!

Hei hei fra meg!!

Comments on: "REKLAME FOR DAMENE!" (4)

  1. Rene reklamebutikken dette. Kvinner og Klær igjen..stilig, dumt av meg å lese – men kunne ikke la være. .. Princess og lys-tette rullgardiner… ja, det er jo meg 🙂

  2. veronica365 said:

    🙂

  3. Linda Mariann said:

    ha ha ha ha!! Såå bra!! Verdens beste reklame-blogg ever!! I am so happy!! :-))

    (jeg og monica er glad for deg altså! Men det ER viktig, vi trenger oppbacking i dette, vi skal jo faktisk LEVE av dette!! Støtte hverandre er viktig!!! )

    Thanks a lot!! :-* (det er sånn susse-klem-smiley)

  4. Tusen takk Veronica!!!
    det var jo super hyggelig…også så bra at gardinene passer da!!!

    Klemmer!

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

