Dette blir ikke så viktig…

Ikke noe å blogge om i dag.. Og når jeg ser på kalenderen min ser det nesten ikke ut som jeg skal blogge på torsdager i april, men trender er til for å snus litt på. Hodet er tomt og jeg har akkurat sovet på sofaen.

Trodde på jobben i dag at jeg skulle være veldig så aktiv når jeg kom hjem men det er noe som skjer med pulsen når jeg passerer inngangsdøra. Egentlig er det litt feil, for det skjer når maten treffer magan.
I dag kjørte jeg time, dvs sykelinstruktør. Forsåvidt veldig inspirerende og man hopper ut til bilen og adrenalinet raser i blodet. JIPPI! Innom butikken og hjem. Satt på ris og hakket opp kylling og slang den i panna. Satt farge i håret. Sjekka maten og slang litt på panna, og hoppa i dusjen. Herremin for ett uttrykk egentlig? Hoppa i dusjen? Eller Hopper i senga? HÆ? Hvem fant ut at vi driver og hopper rundt? Hopper aldri på do? Eller til butikken?? Hadde ledd meg i hjel tvert hvis jeg så noen som hoppa til butikken. Vel.. digresjoner, parenteser og kort-innpå, er meg.  Fiksa noe indiskgreier på kyllingen og vips middag, så bang- sovna midt i Oprah. Hallois. Skjønte jo hvor det bar så jeg satt på klokka.

Og her sitter jeg da. Kjedelig. Har mer enn nok å gjøre men energien ble borte med Tikka`n gitt. Har bretta litt tøy og boxtenkt på at jeg kanskje burde samle alt shit jeg har i en boks. Med shit mener jeg; dingser man ikke kaster av en eller annen sinnsyk grunn. Som små rubiks-kuber, nøkkelringer fra utlandet, en latterboks ting eller fire millioner andre ting. Hvis jeg samler alt det blir det jo mye plass her og der. Men så stor boks har jeg ikke. Den bør vel ha hjul og lokk.

Skulle vært på Ikea, men er litt redd corsaen kneler og kontoen begynner å grine.

I morgen er det meldt 13 varme grader og øl på torvet.  (Gleder meg til Siri faktisk melder om «øl på torvet og strålende sol!» – da snur vel Teisen seg i grava.) Lørdag er det sykling igjen, så håper jeg at jeg får overraska en venn med å stille opp med litt uanmeldt hjelp. Det har jeg hørt er hyggelig og snilt.

IE026-003Jeg er langt forbi normalt fysen! Sjokko-sjokket fra Påsken setter seg kjenner jeg. Er det helt feil å tilfredstillekroppen når den skriker etter noe? Fatter ikke.  Jeg synes Nanna i Parradais er teit, jeg digger Nemi, og har en del striper å ta igjen, jeg har ingen av bøkene heller. Jeg ser på mandag med skrekkblandet fryd og jeg vil faktisk reise på ferie. «Jeg har aldri» -leken går tydeligvis aldri av moten, og her sitter jeg med briller på nesa da… 
Og det dummeste jeg har gjort i dag var å google «sjokkolade»!

Snart klar for Parradais og jeg har da skrevet noe selv om det er totalt meningsløst.

4 comments

  1. Du sovna under Oprah ja.. det var om menopause idag…kanskje hatt med definisjon av det? ikke at jeg mener at noen nærmer seg det av mine nærmeste (føler jeg drar på meg en liten ro tur nå)

    ellers ja… trender er til for å snus…og det har jaggu du gjort…

  2. Det slår at når du ikke har noe å skrive om, så har du det allikevel. Når du har noe å skrive om, så skriver du om noe annet. Fantastisk egentlig – Ophra tror jeg er mer skadelig enn sjokolade, Corsa – kan neppe defineres som en bil, og Ikea er direkte helseskadelig. Synes du klarer deg fint – apropos øl på torvet ? Det er sunt det !

    • Øl på torvet funka kjempe bra, og du har ett poeng; prøve å skrive om noe går ikke, og det funker heller ikke å ikke ha noe å skrive om. Tørker håret og legger meg litt i hi da..

Legg igjen en kommentar

