Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

She

Så MÅ jeg ta med tidligere nevne Charles Aznavour og «She»       aznavour

Fantastisk sang jeg ikke får til å høre meg lei på!
Sist gang jeg hørte den var faktisk på «Kvinner i tiden» foredrag i Oslo Konserthus. Da var det han norske operasangeren som fremførte den til oss kvinner.. Jaja, sangen er fin og den passa sikkert der. Og jeg husker ikke hva han sprelske mannen med den store stemmen heter.

Helt fantastisk sang. Nydelig melodi. Den er også brukt i en film med hun med den store munnen, Julia Roberts. Husker ikke hva den filmen heter heller jeg.

Men her er en link til sangen!

http://www.youtube.com/watch?v=CY5vCHMuapY&feature=related

Charles (jada, vi er på fornavn) har gitt ut masse gode tekster! Historien i sangen som heter «Aniversary» er det nok flere som kan kjenne seg igjen i. Han er født 22. mai 1924 i Paris. Varenagh Aznavourian er en fransk visekompositør, sanger og skuespiller og er av armensk opprinnelse. Aznavour har tilhørt Frankrikes mest populære sangere i lang tid. Hans gjennombrudd kom da Edith Piaf startet et samarbeid, og turnerte sammen med ham i Frankrike og USA.

Hør og nyt igjen!

Comments on: "She" (1)

  1. lilleblomst said:

    Nothing Hill

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

