Meg og mitt enkelt-kompliserte hode!

APRIL`S NARR!!!!

Eller heter det aprilssnarr?? April-snarr? Folk kaller det jo alt mulig. Lure dagen og tid for å saumfare avisene for spøken.
Jeg innrømmer at jeg holder øre og øyne litt ekstra åpne på jobb nå. Regionssjefen tok avdelingsleder`n her så det sang! -endte med fullt firsprang igjennom lokalene. Til de møtte disponenten for hele firmaet. Han tok det takk og pris med godt mot.. ! 🙂

Jeg skjønner aldri de tidligere nevnte avis-spøkene. Glodde sånn kjapt igjennom lokalavisens nettutgave her nå, og jo da.. Der er det sikkert en spøk ett sted. Det jeg lo av var dog antagelig ikke en spøk for det hadde vist skjedd i går. Men når en mann på 72 får for seg at han skal blotte seg på ett av regionens minste kjøpesenter, med bare gamle tanter og (unnskyld) innvandrere på?? Da må jeg LE altså!!! Det er selvfølgelig utrolig stygt av meg men HALLO??  Fortell meg om latterlig påfunn da du. Antagelig er som sagt ikke det noe spøk.

Men etter å ha sovet for lite i natt igjen, da hodet jobber på overtid ( ubetalt) får jeg jo helt krampelatter. Begynte forsåvidt i går når Negar i Paradais ( ja, da jeg ser enda) proklamerte; «Åi, nå har jeg tråkka jeg skikkelig i GRØTEN!!!» Vreng meg!!! :)))) Når da hennes med-hotellgjest sier; «det er det vi kaller å tråkke i Salaten, det», fortsetter Hot-Lips på green-screen; «Salat?? salat? Tråkke  i salat, jeg skjonnte ikke det maset med den salaten!!??? «

Og jeg MÅ bare legge ut bilder før og nå av Hot-Lips som ikke har gjort NOE med fjeset sitt. MÅ BARE! (sorry, litt)negar2

Heeelt naturlig… 🙂negar

LER meg i hjel.. Igjen, tåler faktisk ikke tenke på Hot-Lips stampende rundt med grøt til knea,  før jeg MÅ LE!!! Dog er jo det en fantastisk følelse når det skikkelig knyter seg fordi andre er bare.. hallois!dust

Men tilbake til dagens dato; mål er å ikke la seg lure ett sekund, og alle innspill fra medkollegaer og sjefer på jobb besvares med «Mener`u det?» eller «aprilsnarr???» uansett..
Huske det til kl 00:00 !!

Det er jo mange varianter av spøker og ikke alle er like gode. Kan tenke meg mange dårlige, og få gode, og en mengde teite.

IE386-006Kanskje skulle lure noen sjøl? :)

Comments on: "APRIL`S NARR!!!!" (1)

  1. stilig bilde av deg sittende på kopimaskinen…:) Skulle vært komiker du, ikke seriøs skribent på en anerkjent blogg

Legg igjen en kommentar

Stikkordsky

